شرایط حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی اعلام شد

شرایط حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سه رویداد بین المللی تکواندو تحت عنوان جام باشگاههای آسیا، جام فجر و رقابتهای آزاد از فردا به مدت ۶ روز با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در تهران برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو که در تلاش برای انتخاب تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان است، اعلام کرد طلایی‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر، فینالیست‌های مسابقات آزاد آسیا و منتخبان کادر فنی این سه رویداد بین‌المللی جواز حضور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی که می‌کنند.

قرار است بعد از پایان مسابقات بین المللی تهران زمان، مکان و شرایط برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی از سوی فدراسیون اعلام شد که علاوه بر نفراتی که از این سه رویداد به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد، نفرات برتر استان‌ها طبق سهمیه بندی خاص طبق رتبه بندی استان‌ها در این رقابتها شرکت خواهند داشت. ضمن اینکه سهمیه‌ای نیز به کادر فنی اختصاص داده خواهد شد تا نفرات مورد نظر خود را برای حضور در مسابقات انتخابی به فدراسیون معرفی کنند.

تا کنون برنامه مسابقات جهانی اعلام نشده، ولی با توجه به جلسات شورای اجرایی و مجمع عمومی فدراسیون جهانی که به صورت آنلاین برگزار شد، به احتمال فراوان شهر ووشی اواخر فروردین ما ۱۴۰۰ میزبان این رویداد جهانی خواهد بود.

منبع : مهر