شروع اردوی تیم امید برای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

شروع اردوی تیم امید برای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم امید، دیروز در محل هتل تست کرونا دادند.

* تمرینات تیم امید از امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شده و بازیکنان زیر نظر کادر فنی صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند.

* تمرینات صبحگاهی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و تمرینات عصرگاهی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

* به دلیل اینکه چند بازیکن تیم امید در اردوی باشگاه‌هایشان در ترکیه حضور دارند، بازیکنان تیم امید به صورت کامل در اردو حضور پیدا نکرده‌اند و امروز تیم امید در نوبت صبح با ۱۳ بازیکن تمرین کرد.

* تیم امید ایران تا ۱۲ مرداد در تهران اردو خواهد داشت و صبح روز دوازدهم مرداد به همراه کاروان ورزشکاران ایران، حاضر در بازی‌های کشورهای اسلامی، تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک می‌کند.

* ۲۳ بازیکن و ۷ عضو کادر بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات فوتبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، به قونیه ترکیه اعزام خواهند شد.

* تیم امید ایران در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با تیم‌های مراکش، جمهوری آذربایجان و عربستان همگروه است که به ترتیب در روزهای ۱۷ مرداد با جمهوری آذربایجان، ۱۹ مرداد با مراکش و ۲۱ مرداد با عربستان روبرو خواهد شد.

منبع : مهر