شعبان‌خمسه: زورمان به دایموندفود نرسید/ سطح رقابت‌ها بالا بود

شعبان‌خمسه: زورمان به دایموندفود نرسید/ سطح رقابت‌ها بالا بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه شعبان‌خمسه، اظهار داشت: با توجه به آنالیز حریف شروع خوبی مقابل نماینده تایلند داشتیم، اما با وجود پیروزی در ست نخست، زورمان به این تیم نرسید.

وی افزود: تجربه بازیکنان دایموندفود بالاتر بود و استفاده از بازیکن خارجی باعث شد که نتوانیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس ایران به سرعت بالای تیم دایموندفود تایلند اشاره و تصریح کرد: تیم تایلند سرعتی است و همه این سالها نشان داده است سرعت بالایی دارد، از طرفی از دو بازیکن خارجی بهره گرفت که خیلی به آنها کمک کرد.

وی همچنین درباره سطح مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا گفت: سطح این دوره از مسابقات بالا بود. تیم‌های باشگاهی قزاقستان و تایلند از بازیکنان خارجی استفاده کردند که کیفیت تیم‌هایشان را بالا برده بود و سطح مسابقات هم در مقایسه با سال‌های گذشته بالا بود.

شعبان‌خمسه یادآور شد: به شاگردانم و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و از مسئولان باریج اسانس و فدراسیون والیبال که از این تیم حمایت کردند نیز تشکر می‌کنم.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا که از چهارم اردیبهشت در سمئی قزاقستان آغاز شده است، امروز (شنبه دهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد.

تیم باریج اسانس ایران در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نتیجه را سه بر یک به دایموندفود تایلند واگذار و به کسب عنوان چهارمی اکتفا کرد.

 

انتهای پیام/+

منبع : تسنیم