شما هر روز شکست می خورید، انتخابی به جز مرگ ندارید

شما هر روز شکست می خورید، انتخابی به جز مرگ ندارید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شفق نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برای نظارت بر آغاز عملیات اراده پولادین در دومین مرحله آنکه با هدف تعقیب عناصر داعش در غرب کشور آغاز شده، به استان الانبار رفت.

وی در جریان نظارت بر عملیات اراده پولادین در غرب الانبار و در جریان دیدار با فرماندهان عراقی گفت: خطاب به داعشی ها می گویم ما را در زمینه‌های مختلف نظامی و امنیتی امتحان کردید الحمد لله ما هر روز پیروزی می‌شویم و شما هر روز شکست می‌خورید، انتخابی به جز مرگ ندارید؛ تنها با درهم کوبیدن شما آرام می‌گیریم.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق خطاب به تکفیری‌ها گفت: امرای شما را یکی پس از دیگری در هم کوبیدیم، امیر جدید شما و هر تروریست وابسته به شما را نیز در هم می‌کوبیم.ای داعشی ها با مرگ ما را به وحشت می‌اندازید خطاب به شما می گویم که با مرگ شما را وحشت زده خواهیم کرد. طعم شکست را به شما خواهیم چشاند و با پیروزی‌هایمان و جانفشانی هایمان تاریخ را خواهیم نگاشت.

الکاظمی خطاب به نیروهای امینتی این کشور در همه رده‌ها و نهادهای نظامی تاکید کرد: شما حامی کشور هستید. شما تاریخ ساز شدید و شر تروریسم را از سر عراق و دنیا دفع کردید. همه مدیون شما هستند.

گفتنی است که عملیات اراده پولادین صبح امروز شنبه و با نظارت فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در دومین مرحله خود در غرب عراق آغاز شد.

منبع : مهر