شناخت خوبی از هندبال ایران دارم/ تمرینات جدی را آغاز می کنیم

شناخت خوبی از هندبال ایران دارم/ تمرینات جدی را آغاز می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «وسلین وویویچ» مربی اهل مونته نگرو تیم ملی هندبال مردان ایران بامداد روز شنبه ۲۰ فروردین ماه وارد تهران شد و در اولین روز حضورش در ایران با سفر به اصفهان سه مسابقه هفته سوم لیگ برتر هندبال را نظاره گر بود.

وویویچ بعد از تماشای دیدارهای این روز اظهار کرد: پیش از آغاز مذاکرات برای هدایت تیم ملی، شناخت نسبی از هندبال ایران داشتم اما به محض اینکه مذاکرات را شروع کردیم به صورت دقیق شناخت خودم را از هندبال ایران تکمیل کردم. حتی در فضای مجازی لژیونرهای ایرانی را رصد کردم و در خصوص لیگ ایران نیز اطلاعاتی را به‌دست آوردم. در حال حاضر می‌توانم ادعا کنم که شناخت خوبی از هندبال ایران دارم اما قطعاً با شروع تمرینات تیم ملی این اطلاعات بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در خصوص اصفهان میزبان مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال نیز خاطرنشان کرد: ضرب‌المثلی در کشورمان داریم که آدم‌های باهوش همه چیز را یادداشت می‌کنند و آدم های کم هوش چیزی را یادداشت نمی‌کنند و به خاطر همین جزئیات را فراموش می‌کنند. می‌دانم اصفهان سه تیم فعال در لیگ برتر دارد و شنیده‌ام تیم چهارمی هم قرار است به لیگ برتر هندبال از اصفهان اضافه شود. از این هم باخبر هستم که اصفهان یکی از قطب‌های هندبال ایران است. امیدوارم این استان به همین شکل ادامه دهد و در این رشته شاخص باشد.

وویویچ با ابراز خرسندی از فضای صمیمی و برخورد خوب مردم ایران با او افزود: با اینکه کشور ایران با کشور من متفاوت است اما از همان ابتدا که سوار هواپیما شدم متوجه شدم که مردم ایران خوب هستند. از لحظه‌ای که وارد ایران شدم فهمیدم که مردم ایران بسیار مهربان هستند. امیدوارم بتوانیم تمرینات را زود شروع کنیم و ارتباط خوبی با هندبال‌دوستان ایرانی داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص زیرساخت‌های هندبال ایران نیز گفت: اگر بخواهم مثالی بزنم باید بگویم دو سالنی که در اصفهان نظاره کردم از هر لحاظ در بهترین شرایط هستند. به زودی کار را به صورت جدی آغاز خواهیم کرد و تمرینات تیم ملی را شروع می‌کنیم.

منبع : مهر