شهید بهشتی یک نیروی تحول‌آفرین بود

شهید بهشتی یک نیروی تحول‌آفرین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به هفته قوه‌قضائیه، اظهار کرد: شهید بهشتی نه تنها مظلوم زیست و به شهادت رسید، بلکه یکی از جهات مظلومیت ایشان نیز این است که شناخته نشد و هنوز هم شناخته نشده است.

وی افزود: شهید بهشتی در دوران طلبگی و پیش از انقلاب در ابعاد مختلف ما را راهنمایی و کمک‌های مالی و معنوی می‌کرد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه شهید بهشتی یک نیروی تحول‌آفرین بود و هیچگاه روند ایستایی نداشت، گفت: طرح مدرسه حقانی از سوی شهید بهشتی مطرح شده بود. ایشان برای خدا کار می‌کرد و از ناملایمت‌ها هراسی نداشت و آزاده و موحد بود.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: قبل از ترور فیزیکی، شخصیت شهید بهشتی را ترور و منزوی کردند، اما همانگونه که مقام معظم رهبری در مورد سردار دل‌ها، شهید سلیمانی فرمودند، اثر سردار سلیمانی و ترس دشمن از شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرد، گویا شعاع جدش حضرت اباعدالله حسین (ع) و خون هدایتگرش، افشاگر نفاق و منافقین بود.

وی افزود: شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی معمار دستگاه قضایی و یکی از متفکرین بزرگ تاریخ شیعه و علمای برجسته مجاهد، به‌روز و یکی از بزرگترین شخصیت‌های ایجادکننده سازمان، تشکیلات و عناصر کادرساز است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: شهید بهشتی ظرفیت عظیم مدیریت جهانی داشت، نه مدیریت ایرانی، اما این نعمت را از ما گرفتند.

تکمیل می‌شود…

منبع : مهر