شکست تیم ایران مقابل میزبان و صعود به عنوان تیم دوم

شکست تیم ایران مقابل میزبان و صعود به عنوان تیم دوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال نوجوانان دختر ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برای تصاحب عنوان صدرنشینی گروه دوم ساعت ۱۱ شب به وقت تهران مصاف تیم مقدونیه شمالی رفت.

در این دیدار که با حضور و تشویق تماشاگران کشور میزبان شروع شد بازی در نیمه اول پایاپای پیش می‌رفت که با مصدوم شدن نگین رحمانی در اواسط نیمه اول بازی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود تیم مقدونیه به پایان رسید، گل هشتم ایران توسط فاطمه مریخ در دقیقه آخر از روی نقطه پنالتی برای کشورمان به ثمر رسید.

نیمه دوم بازی هم با نتیجه ۲۰ بر ۱۱ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در نهایت تیم ایران با نتیجه ۳۱ بر ۱۹ مقابل حریف بازی را واگذار کرد.

بازیکن شماره ۱۷ مقدونیه بهترین بازیکن این دیدار شد.

با این نتیجه تیم ایران به عنوان تیم دوم جدول گروه دوم به مرحله اصلی رقابت‌ها صعود کردند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران چهارشنبه با تیم ایسلند به عنوان تیم اول گروه اول مسابقه خواهند داد.

هندبالیست‌های ایران در مسابقات جهانی در گروه دوم برابر تیم‌های سنگال مقدونیه شمالی و ازبکستان قرار گرفتند. ایران در برابر سنگال ۳۹ بر ۲۹ و مقابل ازبکستان هم با نتیجه پر گل ۴۷ بر ۳۱ پیروز شدند.

دختران ایران با کسب این دو پیروزی حضور خود را در جمع ۱۶ تیم برتر جهان برای اولین بار به عنوان یک تیم از رشته هندبال و اولین تیم گروهی زنان مسجل کردند.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از ۸ الی ۱۹ مردادماه در اسکوپیه مقدونیه شمالی با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود و این اولین بار است تیم هندبال نوجوانان دختر کشورمان با کسب عنوان قهرمانی آسیا راهی این دیدارها شدند.

منبع : مهر