شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند/ باخت نزدیک ژاپن به آمریکا

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند/ باخت نزدیک ژاپن به آمریکا

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی ایران که در کشور برزیل حضور دارد شب گذشته به مصاف هلند رفت و با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به حریفش واگذار کرد.

شاگردان بهروز عطایی که در بازی نخست برابر چین پیروز شده بودند، در دیدار برابر هلند حتی از کسب یک ست هم بازماندند و بازنده از زمین خارج شدند.

نتایج ست شماری این بازی به شرح زیر است:

ست اول: ۲۶ – ۲۴
ست دوم: ۲۵ -۲۱
ست سوم: ۲۵ – ۲۱

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند/ باخت نزدیک ژاپن به آمریکا

بهروز عطایی: در کار حمله و دفاع خیلی بد بودیم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران در پایان این مسابقه، گفت: بازی خوبی انجام ندادیم. در بخش تهاجمی و تدافعی خیلی بد عمل کردیم. باوجود اینکه می‌دانستیم تیم حریف چه کار می‌کند ولی نتوانستیم جریانی که می‌خواستیم را رقم بزنیم. در دریافت و سرویس وضعیت قابل قبولی داشتیم ولی باوجود اینکه سرویس‌های خوب ما باعث شد دریافت آنها ۳۰ درصد باشد، کار تهاجمی‌شان بیش از ۷۰ درصد بود و در دفاع نتوانستیم کنترلشان کنیم.

وی همچنین تاکید کرد که پنج بازیکن ایران برای نخستین بار در لیگ ملت‌های والیبال حضور دارند و تیمش در این رقابت‌ها تجربه اندوزی می‌کند.

باخت نزدیک ژاپن به آمریکا و شکست استرالیا

سایر بازی‌ها بامداد امروز ادامه یافت. بلغارستان با نتیجه ۲ – ۳ برابر آلمان شکست خورد. آمریکا با نتیجه ۳-۲ ژاپن را از پیش رو برداشت و فرانسه هم ۳ – صفر کانادا را شکست داد.

تیم استرالیا هم در نمایشی ضعیف مقابل اسلوونی ۳ بر صفر شکست خورد. پیش از این هم صربستان موفق شده بود ۳-۲ آرژانتین را پشت سر بگذارد.

منبع : مهر