صدور مجوز تردد فقط با کارت واکسن ممکن است

صدور مجوز تردد فقط با کارت واکسن ممکن است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان قاسمی عصر یکشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهرستان نظرآباد با تاکید بر لزوم عدم غفلت از آماده باش کامل در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: اگرچه شاهد سیر نزولی مبتلایان بیماری کرونا هستیم اما باید به طور مستمر اجرای طرح‌های واکسیناسیون، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی گردیده و در این باره هیچ‌گونه سهل انگاری یا غفلت جایز نیست.

وی افزود: بخش قابل توجهی از کاهش مرگ و میرهای کرونایی نشأت گرفته از اجرای طرح واکسیناسیون است که در همین راستا می‌بایست با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون و تعبیه ایستگاه‌های سیار برای این مهم، با شیوع مجدد آن در جامعه مقابله نموده و در راستای ریشه کن شدن کامل آن بکوشیم.

فرماندار نظرآباد تصریح کرد: اعضای جلسه و تمامی دست اندرکاران جبهه مقابله با کرونا را مکلف به احصای دقیق نقاط ضعف طرح واکسیناسیون و اعلام آن کرد تا با حل این موارد شاهد تسهیل، تسریع و ارائه خدمات کامل‌تر به مردم شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: تمامی رؤسای ادارات و دستگاه‌ها موظف به تهیه گزارش کاملی از تعداد پرسنل خود و ارائه لیست کارمندانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند هستند و همچنین تمام اصناف نیز برای فعالیت واحدهای صنفی خود باید کارت واکسن داشته باشند.

قاسمی خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری باید در نظر داشته باشد که صدور هرگونه کارت تردد صرفاً پس از رؤیت کارت واکسن متقاضی انجام شود.

در خاتمه نیز اعضای جلسه به ارائه گزارش پیرامون اقدامات انجام شده در خصوص مقابله حداکثری با بیماری کرونا پرداختند و در ارتباط با برنامه‌های جدید گفتگو و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

منبع : مهر