صعود فولاد هرمزگان به جمع چهار تیم برتر/ تساوی تیم های بالای جدول

صعود فولاد هرمزگان به جمع چهار تیم برتر/ تساوی تیم های بالای جدول

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران جمعه شب با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. در حساس ترین دیدار هفته یازدهم، تیم های دوم و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان “پوچه دیاز” در تیم فولاد مبارکه سپاهان با تساوی در عدد ۲۶ در ورزشگاه شهید میثمی اصفهان در برابر شاگردان خدیجه قانع در تیم شهید شاملی کازرون متوقف شدند.

در این دیدار که در نیمه نخست نیز با تساوی در عدد ۱۵ به پایان رسیده بود، در پایان نتیجه ۲۶-۲۶ بر روی تابلو امتیازات نقش بست تا پس از این فعل و انفعالات جایگاههای دو تیم در بالای جدول لیگ برتر دستخوش تغییرات نشود. حضور ملی پوشان سابق و حال حاضر متعدد در ترکیب هر دو تیم باعث شده بود که این دیدار با کیفیت بالا موجبات خشنودی تماشاچیان را در ورزشگاه شهید عبداله میثمی اصفهان را فراهم نماید.

تیم صدر جدولی سنگ آهن بافق با هدایت سیده مریم فخری در ورزشگاه امام علی (ع) آهنشهر برای شکست شاگردان فرزانه علیپور در شهرداری ماهان کار چندان مشکلی پیش رو نداشت. بافقی ها که در صدر جدول جا خوش کرده اند، در این دیدار آسان و خانگی با نتیجه ۳۵-۱۳ نماینده کرمان را بدرقه کردند.

تیم هندبال شیشه قزوین با هدایت ناهید رضایی در ورزشگاه خانگی غذیر و درشهر ملایر موفق شدند با نتیجه ۳۰-۲۵ تیم میزبان را شکست دهند تا نماینده استان همدان کماکان در کنار شهرداری ماهان در انتهای جدول قرار گیرد.

در دیگر جدال حساس این هفته دو تیم فولاد هرمزگان و شهیدچمران لارستان به مضاف هم رفتند که تیم فولاد هرمزگان با هدایت فاطمه محمدخانی با شکست یکی از دو نماینده استان فارس در لیگ برتر بانوان، جایگاه چهارم را از این تیم ربود. نماینده هرمزگان توانست در این دیار ضمن انتقام شکست دور رفت، در این دیدار با نتیجه ۲۶-۳۲ را از پیش رو بر دارد. پس از این دیدار حالا بندری ها خود را در بین چهار تیم لیگ برتر بانوان می بینند.

نتایج کامل این مسابقات به این ترتیب است:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۶ – شهید شاملی کازرون ۲۶

سنگ آهن بافق یزد ۳۵- شهرداری ماهان کرمان ۱۳

شیشه قزوین ۳۰- غدیر ملایر ۲۵

فولاد هرمزگان ۳۳ – شهید چمران لارستان ۲۶

در رده بندی تیم ها هم به این ترتیب است:

۱- سنگ آهن بافق یزد ۱۱ بازی و ۱۸ امتیاز
۲- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۱۱ بازی و ۱۷ امتیاز
۳- شهید شاملی کازرون ۱۰ بازی و ۱۵ امتیاز
۴- فولاد هرمزگان ۱۱ بازی و ۱۰ امتیاز
۵- شیشه قزوین ۱۱ بازی و ۱۰ امتیاز
۶- شهید چمران لارستان ۱۱ بازی و ۱۰ امتیاز
۷- غدیر ملایر ۱۰ بازی ۴ امتیایز
۸- شهرداری ماهان کرمان ۱۱ بازی و ۲ امتیاز