صعود گرایی و دلخانی به نیمه نهایی/ طاهری شکست خورد

صعود گرایی و دلخانی به نیمه نهایی/ طاهری شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای دور مقدماتی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سه وزن پایانی در حالی در جریان است که محمدرضا گرایی و میثم دلخانی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و کره جنوبی می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان و با پیروزی ۱۱ بر صفر راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت. وی در دور بعد مقابل تورپال بی سلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را به دست آورد.

منبع : مهر