صفی: از اینکه در رده زیر 100 نفر جهان هستم خیلی خوشحالم/ دَر جدیدی را به روی تنیس ایران باز کردم

صفی: از اینکه در رده زیر 100 نفر جهان هستم خیلی خوشحالم/ دَر جدیدی را به روی تنیس ایران باز کردم

مشکات الزهرا صفی که در رده‌بندی جهانی در جایگاه 87 جهان قرار گرفته است به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از اینکه در رده زیر ۱۰۰ نفر جهان هستم خیلی خوشحالم. از خانواده، مربیانم و همه کسانی برای موفقیت من کمک کردند، تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که در دیگری را به روی تنیس ایران باز می‌کنم و می‌توانم بازیکنان زیر 100 دنیا را ببینم و با آنها آشنا شوم و امیدوارم این مسیر هم در جوانان و هم در بزرگسالان ادامه پیدا کند.

وی این جایگاه را شروع خوبی برای ادامه مسیر موفقیت دانست و افزود: ابتدای سال میلادی را با این نتیجه شروع می‌کنم و شروع خوبی است که زیر 100 نفر هستم و می‌توانم خیلی از مسابقات را شرکت کنم و بهترین تلاشم را می‌کنم که در چند ماه آینده در جدول اصلی گرنداسلم‌ها بیشتر بازی کنم.

تنیسور موفق ایران درباره مسابقات گرنداسلم استرالیا اظهار داشت: قبل از استرالیا یک مسابقه را به خاطر ویزا از دست دادم و فکر می‌کنم نفر دهم جدول اصلی مسابقات باشم اما سعی می‌کنم در گرنداسلم‌های دیگر موقعیت بهتری داشته باشم تا خیلی راحت تر امتیاز بگیرم.

وی همچنین قصد دارد در مسابقات هند شرکت کند و در این خصوص گفت: درحال حاضر مسابقات “جی تو” هند است که در سطح بالایی برگزار می‌شود و امتیاز زیادی دارد و بازیکنان شرکت می‌کنند تا آمادگی خودشان را اول سال حفظ کنند و برای شرکت در گرنداسلم های بعد آماده تر باشند و بازیکنان مطرح در این مسابقات بازی می‌کنند و اگر مشکلی پیش نیاید و شرایط کرونا محدودمان نکند در این مسابقات بازی می‌کنم.

صفی درباره اسپانسر اظهار داشت: قرارداد با اسپانسر هنوز به نتیجه نرسیده است و احتمالا در این مدت یا قبل از مسابقات به نتیجه می‌رسیم.

وی با بیان اینکه خوشحالم این افتخار برای فدراسیون تنیس ایران رقم خورده است و امیدوارم کمک حال تیم ملی کشورم در مسابقات فدکاپ باشم، تاکید کرد: از امیر صدری مدیرمجموعه ورزش آپت و مدیر برنامه‎هایم که در این مدت حمایت‎های ویژه‌ای از من داشت و با برنامه ریزی‎های دقیقش کمک کرد که بتوانم در رویدادهای مختلف بین‎المللی و برون مرزی شرکت کنم، کمال تشکر و قدردانی را دارم. همچنین از «تونی» و «ودران» دو مربی خارجی باشگاه آپت و مربی بدنسازم تشکر می‎کنم که طی بیش از سه سال گذشته با مربیگری آنها به چنین سطحی از تنیس رسیدم.

صفی خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند باعث شود نگاه مسئولان ورزش به اعزام تنیس تغییر کند و سهمیه‎هایی برای تنیس در بازی‎های آسیایی در نظر گرفته شود چرا که آرزویم این است با پیراهن تیم ملی کشورم در بازی‎های آسیایی حضور پیدا کنم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم