ضرورت اجرای برنامه تحول خواهانه و کسب رضایت حداکثری شهروندان

ضرورت اجرای برنامه تحول خواهانه و کسب رضایت حداکثری شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمجتبی شفیعی، معاون شهردار در این جلسه گفت: رویکرد ما باید به‌گونه‌ای باشد که با تغییر مدیریت شهری مردم احساس کنند تحولی در شهر ایجاد شده است.

معاون شهردار تهران بر لزوم انجام برنامه‌های تحول‌خواهانه و کسب رضایت شهروندان و انجام خدمت‌رسانی مناسب و شایسته به آنان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، علی رحیمی مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت حمل و نقل و ترافیک در رابطه با مسائل روز سازمان‌ها و شرکت‌ها مطالبی را بیان کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، گزارشی درخصوص پروژه‌های اولویت‌دار سال ۱۴۰۱ معاونت و هم‌چنین وضعیت پروژه‌ها و اقدامات سال ۱۴۰۰ توسط محمد امیرآبادی، مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک ارائه شد.

بیان مسائل و مشکلات شرکت‌ها و سازمان‌ها و ادارات کل معاونت توسط مدیران مربوط، از جمله موارد مطرح شده در جلسه بود.

گفتنی ست در ادامه جلسه آئین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید هسته گزینش معاونت حمل و نقل و ترافیک با حضورمحمدشوربایی، نماینده شهردارودبیرهیات مرکزی گزینش شهرداری تهران برگزار شدو مهرداد امن‌زاده خاتونی به‌عنوان سرپرست جدید هسته گزینش معاونت معرفی و از زحمات محسن قضاتلو، مدیر سابق هسته گزینش تقدیر شد.

منبع : مهر