ضرورت جدیت و تسریع در روند درمانی بیماران

ضرورت جدیت و تسریع در روند درمانی بیماران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر صبح امروز سه شنبه نهم فروردین ماه از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران بازدید و ضمن تبریک ایام نوروز و فرا رسیدن ماه رمضان، از تلاش‌های کارکنان مجتمع برای رشد و تعالی این مجموعه که برای بهبود سلامت بیماران فعالیت می‌کنند، تقدیر کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در این بازدید بیان کرد: فعالیت‌ها در این مجموعه باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس تعلق به جمعیت هلال‌احمر کنند، چراکه مردم این مجتمع را با نام جمعیت هلال‌احمر می‌شناسند.

وی همچنین با تاکید بر حفظ استقلال و هویت این مجموعه بر همکاری بیش از پیش آن با سایر بخش‌های ستاد جمعیت هلال احمر نیز تاکید کرد.

سلیمانی با اشاره به بازدیدهای استانی خود گفت: بازدید از استان‌ها حس خوبی به من القا کرد چرا که اعتقاد قلبی در کوچک‌ترین تا بالاترین عضو هلال احمر هر استان به خوبی نمایان و امید بخش بود.

وی با تاکید بر اینکه همکاری‌ها میان ستاد و مجتمع باید افزایش یابد تصریح کرد: یک نگاه امیدوار کننده، راهبردی و آینده پژوهی در این مجموعه وجود دارد که باید بر یک صدایی همدلی و هم افزایی گسترده‌تر هم تلاش کرد.

دبیرکل هلال احمر با اشاره به ضرورت برنامه ریزی خوب برای تسریع روند درمانی بیماران گفت: در مجتمع درمانی هلال احمر باید بنا را بر اصلاح امور، جدیت در کار بگذاریم تا فضایی خوب برای کمک به نیازمندان و سایر مردم ایجاد شود.

سلیمانی همچنین فعالیت‌های این جمعیت را شایسته تقدیر دانست و افزود: در مدت اخیر فعالیت‌های هلال احمر به قدری درخشان بوده که جایزه «هانری داویسون» به این جمعیت خوشنام تعلق گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امدادگران برای کمک به نیازمندان و حضور در شیفت‌های امدادی خود از خانواده‌هایشان می‌گذرند که این اقدام آنها تداعی گر ایثار و بالندگی در اهداف جمعیت هلال احمر است که باید از آنها به خوبی قدردانی شود. سلیمانی در پایان تاکید کرد: در این مجموعه باید اقدامات و فعالیت‌ها اولویت بندی شده تا فعالیت‌های مجموعه به بهترین شکل دنبال شود.

منبع : مهر