طائرپور: نمی‌توانم به شاگردانم بگویم گل نزنید

طائرپور: نمی‌توانم به شاگردانم بگویم گل نزنید

فریناز طائرپور در مورد پیروزی یک طرفه تیم گروه بهمن مقابل نیکان تهران در لیگ برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما از تمام بازیکنان‌مان و بیشتر از جوانان در این بازی استفاده کردیم و شاگردانم خیلی خوب بازی کردند. در این مسابقه خوب دفاع کردیم و سعی کردیم تیم حریف امتیاز نگیرد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در خصوص پیروزی‌های پر امتیاز شاگردانش برابر سپهرداد تهران و نیکان تهران خاطرنشان کرد: لیگ برتر برگزار می‌شود و شاگردانم دوست دارند امتیاز کسب کنند. ما نیز نمی‌توانیم بگوئیم یک تیم ضعیف‌‌‌تر است و گل نزنید. در لیگ امسال برخی تیم‌ها سطح پائین‌تری دارند که باعث می‌شود بین تیم‌ها فاصله وجود داشته باشد.

طائرپور یادآور شد: تیم‌های لیگ برتر خوب هستند، اما چند سال مرتب تمرین می‌کنیم و جوانان تیم‌مان هم خیلی رشد کرده‌اند برای همین فکر می‌کنم که هر تیمی که بیشتر و بهتر تمرین کند نتیجه بهتری می‌گیرد.

تیم گروه بهمن در بازی پایانی هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان با نتیجه ۸۶ بر ۳۶ نیکان تهران را شکست داد. در مسابقه هفته دوم نیز با نتیجه ۱۰۱ بر ۲۴ مقابل سپهرداد تهران به برتری رسیده بود. این تیم در هفته پنجم لیگ برتر روز جمعه، میزبان پادما یدک ایرانیان اصفهان است.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم