طارمی؛ بهترین بازیکن مصاف پورتو و پاکوش فریرا از نگاه نشریه «رکورد»/ قدردانی اوانیسلون از مهاجم ایرانی

طارمی؛ بهترین بازیکن مصاف پورتو و پاکوش فریرا از نگاه نشریه «رکورد»/ قدردانی اوانیسلون از مهاجم ایرانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های پرتغال موفق به کسب یک پیروزی قاطع خارج از خانه شد و میزبان خود تیم پاکوش فریرا را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در سه گل از چهار گل تیمش نقش مستقیم داشت. او نه تنها چهارمین گل پورتو را در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند بلکه دو پاس گل هم داد که هر دوی آنها به اوانیلسون بود.

اگرچه کمیته فنی لیگ برتر پرتغال، اوانیلسون زننده گل‌های دوم و سوم پورتو را به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد، اما نشریه رکورد پرتغال مهدی طارمی را لایق کسب این عنوان دانست و او را بهترین بازیکن میدان معرفی کرد.

اوانیسلون نیز پس از کسب جایزه بهترین بازیکن میدان این عنوان را به لطف پاس‌های طارمی دانست و گفت: خوشحالم که این جایزه را دریافت می‌کنم. من از تمام اعضای تیم بابت زحماتی که در این بازی کشیدند تشکر می‌کنم به خصوص طارمی بابت دو پاس گلی که داد. ما باید به تلاش‌های‌مان ادامه دهیم تا بازی بعدی را هم ببریم.

پورتو با درخشش طارمی توانست بیست‌و‌یکمین پیروزی خود را کسب و حاشیه امنیت شش امتیازی‌اش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال را حفظ کند.

طارمی و یارانش در بازی بعدی خود، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان لیون فرانسه خواهند بود.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم