طراحان مهندسی انتخابات هنوز در تکواندو هستند/وزیرسرگرم فوتبال است

طراحان مهندسی انتخابات هنوز در تکواندو هستند/وزیرسرگرم فوتبال است

بیژن خراسانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: چهارشنبه هفته پیش رو قرار است مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار شود، وزیر هم دوشنبه گذشته برای این فدراسیون سرپرست معرفی کرد، سوال اصلی اینجاست که ایشان در مدت زمان اندک باقی مانده تا برگزاری مجمع چه کاری می‌تواند و می‌خواهد انجام دهد. نکته اصلی فراموش شده این است که افرادی مؤثر و طراحان اصلی مهندسی انتخابات هنوز در فدراسیون مشغول به کار هستند. همانها که تکواندو امروز را از آنها داریم.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه برای دیدار و خوش آمدگی به همراه بزرگانی جون فتحی، ملکی، فلاح و خدامرادی راهی فدراسیون شدیم که ایشان حضور نداشتند. هادی ساعی هم پس از آن و به همین منظور وارد فدراسیون شد. چند ساعتی هم منتظر شدیم که نیامدند. حتی تماس ساعی را نیز پاسخگو نبودند و قرار شد برای امروز شنبه جلسه‌ای هماهنگ شود که تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

کارشناس تکواندو در مورد خواسته اهالی تکواندو از سرپرست فدراسیون گفت: خواسته بزرگ و یا نامعقولی نیست! رعایت عدالت و برگزاری انتخابات در شرایط مساوی است که متأسفانه ایشان نه توانایی اجرای آن را دارد و نه به او اجازه چنین کاری را می‌دهند. در واقع عدالت در تکواندو واژه زیبایی است، فقط همین!

خراسانی در مورد موضع وزیر در این مورد گفت: مشکلات فوتبال و حواشی آن بخصوص حذف دو تیم سرخابی از لیگ قهرمانان آسیا چنان ذهن دکتر سجادی را مشغول کرده که وقتی برای رسیدگی درست و منطقی به سایر رشته‌ها ندارد. انتخابات کمیته ملی المپیک هم در پیش است و می‌خواهند هر طور شده این چند فدراسیون را تعیین تکلیف کنند. سوال بزرگ اینجاست که این تعیین تکلیف به چه قیمتی؟ آیا مشکلات و نتایج بسیار ضعیف تکواندو در هشت سال گذشته را ندیده‌اند؟ آیا قرار است در مسابقات مهم پیش رو بازهم شاهد تکرار وقایع المپیک باشیم؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هنوز تائید صلاحیت نامزدها نیامده، مگر طبق قانون و آئین نامه انتخابات ۱۰ روز زودتر نباید دعوت نامه‌ها ارسال شود؟ چرا بدون رعایت قانون انتخاباتی را برگزاری می‌کنید که مورد قبول جامعه تکواندو نیست؟ آیا واقعاً در دستگاه ورزش نهاد نظارتی وجود خارجی ندارد؟

خراسانی در پایان گفت: اینکه سرپرست برای فدراسیون معرفی شده خیلی خوب است، ایشان از یک سو مواجه است با کسانی که در بوجود آمدن شرایط فعلی نقش بزرگی دارند و هم اکنون نیز تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تفکر فعلی تغییر نکند و از طرفی با انبوهی از انتظارات طرفداران تکواندو مواجه است که در انتظار تصمیمات درست ایشان و ایجاد شرایط یکسان برای همه کاندیداها هستند. در بالا هم گفتم که نمی‌تواند، ولی ایشان باید بداند چند روزی بیش در این فدراسیون نخواهد بود و ممکن است در اثر عدم رعایت انصاف و عدالت یک عمر خود را گرفتار کند.

منبع : مهر