عاشورزاده به مدال طلا دست یافت/ بشیری نقره گرفت

عاشورزاده به مدال طلا دست یافت/ بشیری نقره گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره رقابت های آزاد آسیا با حضور ۵۳۶ شرکت کننده از دهم آبان آغاز شده است و تا ۱۳ آبان ماه به میزبانی کشور پاکستان در اسلام آباد ادامه دارد. در روز دوم این مسابقات تیم اعزامی کشورمان ۲ نماینده داشت که فرزان عاشورزاده به نشان طلا دست و حسن بشیری نقره گرفت.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در یک گروه پرجمعیت ۴۲ نفره، بعد از یک دور استراحت، برابر محمد هوزیفا از پاکستان ۲ بر صفر پیروز شد و در دور یک هشتم نهایی و پیکار با محمد فیضان نماینده دیگر کشور میزبان با همین نتیجه به برتری رسید.

عاشورزاده در دور یک چهارم، احمد فرید سومین نماینده پاکستان را ۲ بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با برتری ۲ بر صفر مقابل الموالی زکی نماینده مصر راهی فینال شد. او در فینال برابر ذکریا قالی از امارات به برتری رسید و طلا را بر گردن آویخت‌.

حسن بشیری در وزن ۸۰- کیلوگرم با حضور ۱۲ شرکت کننده دور نخست محمد عبدالله از پاکستان را ۲ بر صفر پشت سر گذاشت و برابر عباس محضر دیگر تکواندوکار کشور میزبان نیز ۲ بر یک پیروز و راهی نیمه نهایی شد. بشیری در این مرحله حیدر نماینده پاکستان را ۲ بر صفر شکست داد و در فینال برابر علیرضا علیاری نماینده استان البرز نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

گفتنی است جمعه و در روز پایانی مسابقات آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و محمدصادق دهقانی در وزن ۶۸- کیلوگرم با رقبا مبارزه خواهند کرد.در روز اول رقابت ها نیز دانیال بزرگی در وزن ۷۴- کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی است؛ جلال خدامی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. همچنین تورج خوشروزی نیز سرپرست تیم ملی است.

منبع : مهر