عذرخواهی شواین‌اشتایگر پس از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی

عذرخواهی شواین‌اشتایگر پس از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باستین شواین‌اشتایگر با انتشار پیامی در توئیتر از ایتالیایی‌ها بابت پستی که شب قبل از بازی‌شان برابر مقدونیه شمالی منتشر کرده بود، عذر خواست.

ایتالیا شب گذشته (جمعه) با قبول شکست یک بر صفر خانگی مقابل مقدونیه شمالی از راهیابی به فینال پلی‌‌آف صعود به جام جهانی بازماند و برای دومین دوره متوالی از حضور در مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال محروم شد.

شب قبل از این بازی شواین‌اشتایگر توئیتی منتشر کرد که نه تنها اهانت‌آمیز یا خصومت‌آمیز نبود بلکه در آن برای شاگردان روبرتو مانچینی آرزوی موفقیت کرده بود. نتیجه بازی اما برخلاف چیزی که او امیدوار بود رقم خورد و به همین دلیل ستاره سابق بایرن مونیخ و منچستریونایتد به گمان اینکه شاید پیامش برای آتزوری بدیمن بوده است پیامی دیگر منتشر و در آن از ایتالیایی عذرخواهی کرد.

او در پیام دومش نوشت: «بسیار خوب، انگار من دیروز خیلی هم خوش‌یمن نبودم. متأسفم ایتالیا. مقدونیه شمالی سال گذشته آلمان را هم شکست داد. آنها تیمی سرسخت هستند. پرتغال باید حواسش را جمع کند».

شواینی ۳۷ ساله یکی از ستارگان سابق تیم ملی آلمان است که سال ۲۰۱۴ با این تیم قهرمان جام جهانی شد. او که با بایرن مونیخ هم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، سال ۲۰۱۹ پس از یک دوره سه ساله بازی در تیم شیکاگوفایر آمریکا بازنشسته شد.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم