علیرضا دبیر: تیم‌هایی که در لیگ کشتی پول ندادند کنار بکشند

علیرضا دبیر: تیم‌هایی که در لیگ کشتی پول ندادند کنار بکشند

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور امروز در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: خدا را شکر از زمانی که من آمده ام سومین سالی است که لیگ کشتی را قرعه کشی می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که پول ندادند کنار بکشند. لیگ باید محل درآمدی برای کشتی گیران باشد و اگر قرار باشد تیم‌ها در رسانه‌ها دیده شوند، باید برای آن هزینه کنند.

دبیر تصریح کرد: اگر کشتی‌گیری برایتان کشتی نگرفت، پولش را ندهید، اما اگر کشتی گرفت باید پولش را بدهید و رعایت مسائل اخلاقی را داشته باشید و حقشان را بدهید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: لیگ محل مناسبی برای کسب درآمد کشتی‌گیران است. تیمی که ۳ یا ۴ میلیارد هزینه می‌کند مطمئناً سرگروه می‌شود، نه تیمی که ۲۰۰ میلیون هزینه کرده است.

وی گفت: یادمان نرود اگر لیگ سال قبل را راه نمی‌انداختیم، نمی‌توانستیم به افتخاراتی که امسال در المپیک کسب کردیم برسیم. یادمان باشد حتماً در لیگ، بحث داوری و اشتباه وجود دارد اما از شما می‌خواهم که گذشت کنید تا کشتی خراب نشود.

دبیر تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری برای کشتی آزاد و فرنگی ما در فاصله چند روز پیام می‌دهد یعنی اتفاق بزرگی افتاده است و ما همه باید تلاش کنیم که کشتی را بالا بیاوریم.

وی با تقدیر از صدا و سیما گفت: رسانه ملی کنداکتور خود را برای ما ۱۰ روز خالی گذاشت و این یک حرکت بسیار خوب بود و ما باید همیشه صدا و سیما را همراه خود داشته باشیم.

دبیر اظهار داشت: نگاه ما المپیک پاریس است. فریب این مسابقات جهانی را نخوریم. لیگ را باید طوری برنامه ریزی کرد که بعد از مسابقات المپیک و جهانی اهمیت کافی داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: از کشتی‌گیران و تیم‌ها خواهش می‌کنم با هم صادق باشند. تعهدات را با هم مکتوب کنید تا به مشکل بر نخوریم. لیگ‌ها تا امسال خیلی خوب برگزار شده است. با رئیس سازمان لیگ شرط گذاشتیم که امسال هم همینطور پای کار بایستد، چون این لیگ آبروی کشتی است. تیمی که در کشتی به دنبال پول باشد به هیچ چیز نمی‌رسد و در کشتی باید عاشق آن باشید.

منبع : مهر