عملکرد تکواندوکاران زیر ذره بین سرمربی تیم ملی

عملکرد تکواندوکاران زیر ذره بین سرمربی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، روزهای پایانی اسفندماه، تهران میزبان چهار رویداد بین المللی در رشته تکواندو است. رقابتهایی که به لحاظ کمی و کیفی متفاوت با چند دوره گذشته برگزار می‌شود و با استقبال خوبی از سوی قهرمانان جهان و المپیک مواجه شده است. در این بین تکواندوکاران داخلی با انگیزه بالایی به دیدار رقبای خود می‌روند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در این مورد به خبرنگار مهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پایین آمدن شانس ورزشکاران برای شرکت در تورنمنت‌های بین المللی، حضور تکواندوکاران کشورمان در ۴ رویداد بین المللی تهران حائز اهمیت است و با توجه به پوست اندازی در تیم ملی تکواندو تا اینجا بازیکنان جوان محک خوبی در این رقابت‌ها خوردند.

عسکری ادامه داد: تیم‌های مختلف جهان از رویدادهای بین المللی تهران استقبال بسیار خوبی شد و مطمئناً در جام ریاست فدراسیون جهانی استقبال از این رقابت‌ها نسبت به مسابقات روزهای پیشین بیشتر هم خواهد شد. قطعاً با حضور کشورهایی مانند ترکیه، تایلند و ازبکستان در جام ریاست فدراسیون جهانی رویدادهای خوبی در بخش آقایان برگزار خواهد شد.

وی درباره احتمال حضور سکونشینان رویدادهای بین المللی تهران در اردوی تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: بدون شک عملکرد هوگوپوشان ایرانی را در هر وزن مورد بررسی قرار می‌دهیم و قطعاً پس از بررسی برترین‌ها به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که ارتقای جایگاه رقابت‌های بین المللی تهران به G۲، عنوان کرد: قطعاً افزایش امتیازات از ۱۰ به ۲۰ امتیاز در این رویدادها به نفع بازیکنان ایران است چرا که قبلاً باید تکواندوکاران در رقابت‌های بیشتری شرکت می‌کردند تا امتیاز خود را ارتقا دهند اما حالا می‌توانند با شرکت در این رقابت‌ها امتیازاتشان را در رنکینگ جهانی افزایش دهند.

عسکری در مورد عملکرد میرهاشم حسینی با وجود تغییر وزن، اظهار کرد: حسینی در بدترین روز زندگی ورزشی اش بهترین عملکرد را از خود نشان داد و با وجود اینکه به واسطه ابتلاء به ویروس کرونا در تمرینات تیم ملی شرکت زیادی نداشت؛ اما بسیار خوب عمل کرد. حسینی دارای پتانسیل بالایی است و می‌تواند همچنان در اوج بدرخشد.

منبع : مهر