عملیات‌های مقاومتی علیه صهیونیست‌ها در ماه رمضان تشدید می‌شوند

عملیات‌های مقاومتی علیه صهیونیست‌ها در ماه رمضان تشدید می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز شنبه سخنانی را در خصوص عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی در طور ماه مبارک رمضان، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، بدران در این خصوص اظهار داشت: آنچه در ماه رمضان قابل پیش‌بینی است، تشدید عملیات‌های مقاومتی و درگیری با اشغالگران صهیونیست است. دشمن صهیونیستی هر بار از عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان غافلگیر خواهد شد.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکومیت شدید اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۳ فلسطینی در کرانه باختری، اعلام کرد: سیاست «ترور» نمی‌تواند ارمغان‌آور امنیت برای رژیم صهیونیستی باشد.

این جنبش مقاومت اسلامی در ادامه یادآور شد: رژیم صهیونیستی با ترور شهروندان فلسطینی در کرانه باختری بار دیگر نشان داد که به دنبال تشدید اقدامات جنایتکارانه خود علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی است.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه سه جوان فلسطینی را در نزدیکی ورودی شهرک عرابه در جنوب جنین در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

شاهدان عینی در این باره گفتند: نظامیان صهیونیست خودروهای امدادرسانی وابسته به هلال احمر فلسطین را از رسیدن به محل شهادت این جوانان فلسطینی منع کردند و پس از آن اعلام کردند که قصد تحویل پیکر آنها را نیز ندارند.

منبع : مهر