فجر سپاسی تیمی منسجم در لیگ دسته یک خواهدبود/توجه به تیم های پایه

فجر سپاسی تیمی منسجم در لیگ دسته یک خواهدبود/توجه به تیم های پایه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب زاده شامگاه دوشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، بیان کرد: برای رفتن از این تیم نیامده‌ام و در تلاش خواهم بود که با احیای تیم بهترین نتایج را کسب کنم.

وی ادامه داد: پیش تر به علت‌های مختلفی از تیم فوتبال قشقایی جدا شدم که این جدایی به سود هر دو بود اما شرایطی که در قشقایی وجود داشت هیچگاه در تیم فجر شهید سپاسی شیراز ایجاد نخواهد شد.

رجب زاده تاکید کرد: هنوز برای بیان اینکه فجر از لیگ یک صعود خواهد کرد بسیار زود است اما در تلاش هستیم تا بهترین نتایج را با تیم کسب کنیم این در حالی است که مدیریت تیم و مجموعه سپاه فجر به خصوص سردار بوعلی با نگاهی مثبت به دنبال احقاق حق فجر در فوتبال هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از عللی که می‌تواند به عنوان عاملی برای صعود از آن اسم برد توجه به فوتبال پایه و جوانان مستعدی است که در استان و کشور وجود داشته و علاقه وافری به حضور در فجر دارند از این رو باید شرایطی فراهم شود که این جوانان در زمان مناسب به تیم کمک کنند.

وی درباره احتمال صعود فجر سپاسی در پایان فصل پیش رو اظهار داشت: قطعاً تمام تلاش ما این است که این امر مهم اتفاق بیفتد اما من هرگز چنین قولی را به زبان نمی آورم فکر می‌کنم هر کسی هم که چنین قولی بدهد، تجربه لازم را ندارد و متوجه نیست که تیم چه شرایطی دارد تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که حتماً یک تیم منسجم، منضبط و توانمند هستیم و رقیبی گردن کلفت برای تمامی رقبا تا بتوانیم همواره به عنوان یک مدعی جدی صعود، مطرح باشیم.

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: خوشبختانه مدیریت باشگاه نهایت همکاری را با ما داشته و تمامی بازیکنانی که معرفی کرده‌ایم توسط باشگاه جذب شده‌اند قطعاً یک سری بازیکن هم با وجود برخورداری از توانمندی‌های بالا، در تفکرات من جایی نداشته‌اند و آنها را کنار گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز دینی بر گردن فوتبال کشور دارد و هرکسی که در این تیم حضور پیدا می‌کند باید دین خود را به این تیم ادا کند این در حالی است که فجر شهید سپاسی شیراز جایگاه ویژه ای برای من داشته و در تلاش هستم تا دین خود را به این تیم که تیمی مردمی و با پشتوانه است ادا کنم.

منبع : مهر