فدراسیون در خصوص اعزام کاتای انفرادی باید تصمیم‌گیری کند

فدراسیون در خصوص اعزام کاتای انفرادی باید تصمیم‌گیری کند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا اواخر آذرماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد. فدراسیون کاراته، اسامی کاراته کاهای اعزامی به این رقابتها روی سایت رسمی مسابقات ثبت شده است. این در حالی است که در میان نفراتی که ثبت نام شده، اثری از اسم کاتاروها دیده نمی‌شود.

وحید مؤمنی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: از ابتدا تصمیم فدراسیون بر این بود دو تیم متفاوت به مسابقات اعزام شود که با توجه به مثبت شدن تست کرونا برخی از ملی‌پوشان و عدم اعزام به رقابت‌های جهانی، در نهایت کادر فنی تصمیم گرفت نفرات اول مسابقات انتخابی راهی قزاقستان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

وی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا برای فدراسیون حائز اهمیت است به همین دلیل در رده‌های پایه و بزرگسالان با تمام قوا در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد و امیدوارم بهترین نتایج را بدست آوریم.

دبیرکل فدراسیون در واکنش به عدم ثبت‌نام ورزشکاران در بخش کاتای انفرادی اظهار داشت: این موضوع به دلیل مسائل انضباطی است؛ متأسفانه برخی از ورزشکاران بعد از برگزاری مسابقات انتخابی رفتاری داشتند که در شأن فدراسیون و خودشان نبود. به‌همین دلیل درباره اعزام آن‌ها فدراسیون باید تصمیم‌گیری کند و اینکه تا این لحظه ثبت‌نامی صورت نگرفته است.

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۸ آذرماه تا اول دیماه در قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع : مهر