فراهانی: تیم‌های اروپایی از نظر ذهنی و تکنیکی متفاوت با ما هستند

فراهانی: تیم‌های اروپایی از نظر ذهنی و تکنیکی متفاوت با ما هستند

نسترن فراهانی بازیکن تیم هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی مقابل تیم‌های اروپایی گفت: ما همه تلاشمان را در بازی برابر سوئد انجام دادیم اما این تیم تکنیکی‌تر، با تجربه تر و بهتر از ما بود و برای همین نتوانستیم مقابل تیم نتیجه مطلوبی بگیریم.

فراهانی ادامه داد: چند بازی با تیم‌های اروپایی داشتیم و در ادامه بازی‌ها هم با تیم‌های قاره اروپا و شاید با یکی از تیم‌های آمریکای جنوبی بازی کنیم. قطعاً باز هم دو بازی سخت را در ادامه مسابقات خواهیم داشت. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین خودمان باشیم.

وی در مورد بازی مقابل تیم قدرتمند سوئد تصریح کرد: این تیم به خوبی ما را آنالیز کرده بود. ما در این بازی اشتباهات زیادی کردیم و توپ‌های زیادی را لو دادیم. همین باعث شد با وجود اینکه در دقایق ابتدایی بازی پایاپایی داشتیم اما در ادامه این اختلاف گل زیاد شد و البته تیم سوئد با افزایش این اختلاف گل توانست به عنوان تیم دوم راهی جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها شود.

هندبالیست نوجوان ایران که در بازی برابر ازبکستان بهترین بازیکن زمین شده بود، افزود: به نظرم ما مقابل مقدونیه و ایسلند بهتر بازی کردیم اما در هر بازی تجربه کسب کرده و انگیزه‌مان بیشتر می‌شود. تیم‌های اروپایی کاملاً سبک متفاوتی از بازی را در زمین به نمایش می‌گذارند. به نظرم این تیم‌ها از نظر تاکتیک، تکنیک و شرایط ذهنی و بدنی کاملاً با تیم‌های قاره آسیا متفاوت هستند.

وی در مورد نقطه ضعف ایران در این دیدار هم گفت: به نظرم تیم مقابل در خط حمله عالی بود و در کل بازی سرعت این تیم کم نمی‌شد ما دیر به خط دفاع بر می‌گشتیم و از این نظر خیلی ضربه خوردیم.

فراهانی بیان کرد: تیم ما برای اولین بار به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات راه یافته و این اتفاق خوبی برای ما بود. انشاءالله بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم. از امروز باید برای رتبه سیزدهم تا شانزدهم مسابقه دهیم. دو رقابت سخت خواهیم داشت و امیدوارم جایگاه بهتری کسب کنیم.

وی در پایان گفت: به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم و می‌خواهم از مربی خودم خانم جهانبخش تشکر ویژه کنم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم زحمات او را جبران کنم و در مسابقات آینده بدرخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر،

تیم هندبال دختران نوجوان ایران امروز یکشنبه در ادامه رقابت‌های قهرمانی هندبال جهان در مقدونیه برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهم با رومانی دیدار می‌کند.

منبع : مهر