فردی که عکس با شورت ورزشی ندارد بازیکنان والیبال را درک نمی‌کند

فردی که عکس با شورت ورزشی ندارد بازیکنان والیبال را درک نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از دوم آبان ماه سال جاری شروع بکار کرد و ۸ دیدار به صورت فشرده طی یک ماه انجام شد. فشردگی رقابت های لیگ برتر منجر شد تا تیم ها فرصت کافی برای ریکاوری و تمرین نداشته باشند.

در نهایت این شرایط منجر به اعتراض برخی از مربیان و بازیکنان شده است چرا که بدن بازیکنان در حال تحلیل رفتن می باشد و نگرانی افزایش مصدومان لیگ نیز به وجود آمده است. تیم شهرداری ارومیه در بازی هفتم هشتم خود عادل غلامی را به دلیل مصدومیت از دست داد. علی اصغر مجرد نیز پیش از این در دیدار تدارکاتی تیم ارومیه دچار مصدومیت شد تا فصل را به صورت کامل از دست بدهد.

علیرضا بهبودی پاسور با تجربه تیم شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فشردگی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: بسیار متاسفم که چنین برنامه ریزی ای برای رقابت های لیگ برتر انجام شده است. نمی دانم چرا اصرار دارند مسابقات تا اسفندماه به پایان برسد. این شرایط، تیم ها را تحت فشار قرار داده است. لیگ برتر شامل بازیکنان جوان و با تجربه است و هر دو قشر را می تواند دچار آسیب دیدگی کند. اگر مسابقات در فروردین ماه به اتمام برسد چه اتفاقی رخ می دهد؟

وی در ادامه تاکید کرد: کسی که چنین برنامه ریزی را برای لیگ برتر داشته است اصلا شرایط بازیکنان را درک نمی کند.

بهبودی در واکنش به تصمیم گیران و برنامه ریزی مسابقات است، گفت: آنها درکی از شرایط ندارند. نقل قولی خوبی داریم که می گویند آیا«عکس با شورت ورزشی دارید یا خیر؟» این نقل قول به شوخی و خنده گرفته می‌شود که بسیار غم انگیز است.

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: مدیری که عکس با شورت ورزشی ندارد شرایط مربی، بازیکنان ، فشردگی رقابت ها، رفت و آمدها و … را درک نکرده است. حرف‌های بسیاری پشت این نقل قول وجود دارد اما متاسفانه با شوخی و خنده از آن می گذریم. کسانی که تصمیم گیرنده هستند باید شرایط را به خوبی درک کرده باشند یا حداقل از کسانی که شرایط را درک کرده اند در تصمیم گیری های خود مشورت بگیرند.

منبع : مهر