فشار سپاهان طبیعی بود / می‌توانستیم مساوی کنیم

فشار سپاهان طبیعی بود / می‌توانستیم مساوی کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان ضمن تبریک به تیم سپاهان برای کسب پیروزی اظهار داشت: در نیمه اول ما برای بازی تحت فشار قرار گرفتیم که طبیعی بود.

وی افزود: بعد از چهار گلی که گل گهر به سپاهان زده بود طبیعی بود با توجه به اینکه در خانه بود و بازیکنان خوبی داشت روی ما فشار حداکثری وارد کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در نیمه دوم به بازی متعادلی رسیدیم، در اواخر بازی می‌توانستیم روی یک صحنه به گل برسیم اما نتوانستیم از فرصت به دست آمده استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در روند مالکانه بازی کردن و شکل برگشت به بازی در نیمه دوم موفق بودیم اما سپاهان تیم بسیار پرمهره و باتجربه ای دارد.

منصوریان تصریح کرد: خیلی از دقایق که تیم سپاهان را تحت فشار می‌گذاشتیم از این فشار فرار می‌کردند که در مجموع با توجه به شرایط تیم ما و اینکه جوانانی را به زمین فرستادیم از بچه‌ها در نیمه دوم راضی هستم.

وی تاکید کرد: شما نمی‌توانید مقابل سپاهان تعداد موقعیت زیادی به دست بیاورید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم که این امر صورت نگرفت، هر چند اعتقاد دارم دو ضربه که به تیر دروازه ما خورد می‌توانست خطرساز شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز داشت: در مجموع از بچه‌ها در نیمه دوم راضی هستم اما از عملکرد نیمه اول راضی نیستم، انتظار داشتم با توجه به تمرین روح و روانی طول هفته بچه‌ها نیمه اول عملکرد بهتری داشته باشند.

منبع : مهر