فلیک: هدف‌مان ارائه یک بازی فوق‌العاده مقابل هواداران‌مان است/ اتفاق روز گذشته در تیم اختلال به وجود آورد

فلیک: هدف‌مان ارائه یک بازی فوق‌العاده مقابل هواداران‌مان است/ اتفاق روز گذشته در تیم اختلال به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک تیم تحت‌هدایتش فردا شب (پنجشنبه) باید در دیداری خانگی از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف با لیختن‌اشتاین برود، با حضور در کنفرانس خبری درباره وضعیتی که برای تیمش در آستانه این دیدار به وجود آمده، گفت: چند بازیکن اردوی تیم ملی را ترک کردند. پنج نفر آنها به خاطر مسئله کرونا از تیم جدا شدند، نیکو شولتربک و فلوریان ویرتس مصدوم شدند. روز گذشته و یولیان دراکسلر هم دچار مصدومیت عضلانی شد و برای مدتی به دور از ترکیب خواهد بود. واقعاً برای دراکسلر متأسفم چون برنامه‌های بزرگی داشت.

وی همچنین درباره بازیکنانی که تمایلی به زدن واکسن ندارند از جمله یاشوا کیمیش اظهار داشت: من بر این باورم که افرادی که واکسن نزده‌اند را نباید قضاوت کنیم. از دید من تنها راه خروج از همه‌گیری ویروس کرونا واکسینه شدن است و حتی فوتبالیست‌های حرفه‌ای هم باید واکسن بزنند. این نظر من است، اما هر کسی حق دارد که واکسن نزند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در خصوص بازی فردا شب تیمش خاطرنشان کرد: لیختن‌اشتاین دوباره تلاش خواهد کرد تا یک امتیاز بگیرد. ما هم باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم. در بازی رفت دو تیم، ما در 15 دقیقه ابتدایی سه یا چهار موقعیت خیلی خوب از دست دادیم. برای بازی فردا ترکیب قدرتمندی را راهی میدان خواهیم کرد و هدف‌مان ارائه یک بازی فوق‌العاده مقابل دیدگان هواداران‌مان است.

فلیک تصریح کرد: جو خوبی بر تیم حاکم است. اتفاقی که دیروز افتاد اختلالی در تیم به وجود آورد، اما همه چیز طبق برنامه دنبال شد. ما به شرایط عادی بازگشته‌ایم و باید فردا عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم. ما به بازیکنانی که در اختیار داریم، اعتماد داریم.

وی در پایان درباره مراسمی که قرار است پیش از بازی فردا در تقدیر از یواخیم لو سرمربی پیشین مانشافت برگزار شود، تأکید کرد: قدردان یواخیم لو هستم چون تماسی که او در سال ۲۰۰۶ (برای همکاری) با من داشت، زندگی‌ام را تغییر داد. یواخیم با وجود فشارهایی که وجود داشت، هیچگاه تسلیم نشد. ما فردا کنار هم خواهیم نشست و فوق‌العاده خواهد بود اگر بعد از بازی هم فرصت گپ زدن پیدا کنیم.

هانسی فلیک بین سال‌های 2006 تا 2014 دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود و بعد از حضوری موفق در بایرن مونیخ، تابستان اخیر و پس از مسابقات یورو 2020 به طور رسمی جانشین یواخیم لو در مانشافت شد. او که از زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی آلمان، پنج برد متوالی برای این تیم به ارمغان آورده و رکورد صد درصد پیروزی را به ثبت رسانده، تیم تحت هدایتش در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه اروپاست و پیش از این صعودش به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کرده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم