قرارداد سرمربی پرسپولیس دو فصل دیگر تمدید شد

قرارداد سرمربی پرسپولیس دو فصل دیگر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه و دیدار با مجید صدری سرپرست پرسپویس، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با سرخپوشان تمدید کرد.

سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: «گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم است اما بنا به کسب موفقیت‌های بزرگ، رضایت هواداران از عملکرد کادر فنی و نیاز باشگاه به حفظ افراد موثر و موفق، صدری تصمیم خود مبنی بر تمدید قرارداد با این مربی بی‌حاشیه و موفق را عملی کرد و قرارداد گل‌محمدی برای دو فصل دیگر قطعی شد.

با توجه به اینکه پرسپولیس هفته آینده باید به مصاف الهلال عربستان برود، این موضوع باعث افزایش توان روحی هواداران و اعضای تیم می‌شود و آثار مثبتی برای پرسپولیس به دنبال خواهد داشت. تمدید قرارداد با گل‌محمدی، اولین گام برای استحکام بخشیدن به پرسپولیس در فصل پیش‌رو است و در روزهای آینده، باز هم باید منتظر اخبار خوب و امیدوارکننده از سوی مدیریت باشگاه بود.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الهلال عربستان است.

منبع : مهر