قطار مترو تهران تنها با مجوز شورای شهر امکان انتقال دارد

قطار مترو تهران تنها با مجوز شورای شهر امکان انتقال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز درباره اعتراضات صحن شورای شهر تهران گفت: شهرداری در دوره حاضر انتخاب اعضای شوراست و اعضا وظیفه خود می‌داند از آن حمایت کند.

وی ادامه داد: ما در ابتدای دوره شورای ششم قرار داریم و در این شرایط عدم توجیه‌ها باعث سوءتفاهم شد و معاون شهردار و برخی اعضا می‌توانند با برقراری تعامل کار بهتری را انجام دهند.

نادعلی گفت: به عنوان یک شهروند می گویم ما در حالی که می‌خواهیم کارهای مهم انجام دهیم باید مدارای بیشتری با هم داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر از بازدید شب گذشته خود به همراه معاونین شهرداران مناطق ۱ و ۳ و ۵ از نحوه مقابله با آبگرفتگی معابر سخن گفت و ابراز داشت: مراجعات مردم به سامانه‌ها ثبت درخواست‌ها و شکایات کم شده و شاهد این بودم که نیروهای خدماتی شهرداری در برخی از تقاطع‌ها شیفتی درگیر هستند.

وی افزود: بسیاری از مناطق از همین حالا برای برف روبی آماده هستند و تجهیزات خوبی در اختیار مناطق قرار گرفته است.

نادعلی درباره وضعیت خطرناک جرثقیل‌های غول آسا در تهران گفت: گزارش دقیقی در صحن ارائه کردم و باید آتش نشانی و معاونت عمرانی رسیدگی به این مساله را دنبال کنند.

سخنگوی شورای شهر درباره انتقال دو رام قطار به قم گفت: در جلسه صبح هم اندیشی با شهردار بیشتر به ماجرای آبگرفتگی پرداختیم و فرصتی برای این مساله نشد.

وی با بیان اینکه درباره این مساله قول‌های مختلفی آمده است، گفت: انتظار من این است که مرکز اطلاع رسانی شهرداری به موقع اطلاع رسانی کنند و اگر درباره امکاناتی باید به شهر دیگر اتفاق بیفتد باید شورا مجوز قانونی بدهد.

منبع : مهر