قلعه نویی:چهار دوره در سپاهان ایثار کردم/ نگاه‌ها عدالت محور باشد

قلعه نویی:چهار دوره در سپاهان ایثار کردم/ نگاه‌ها عدالت محور باشد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان اظهار داشت: سرمایه واقعی ورزش و فوتبال هوادار است، همه دنیا راهکار ایجاد می‌کنند که هوادار را جذب کنند، اما ایران همه سالن‌ها تماشاچی می‌رود و فوتبال نمی‌رود که جای تعجب است.

وی افزود: جای هواداران سپاهان خالی بود، فوتبال برای طرفدار است، نگاه‌ها عدالت محور باشد اگر قرار است هوادار به ورزشگاه برود همه شهرها این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: دو مقطع به سپاهان آمدم و به نوعی ایثار کردم، امیدوارم ساکت پاسخ این اظهارات را بدهد، آن سال اول که آمدم گفتند بودجه ۲۰ درصد کم شده اما با بودجه کمتر تیم دوم را پنجم کردم.

وی اضافه کرد: در دوره دوم به احترام هواداران تیم دوم را دادم و تیم چهاردهم را با بودجه زیر ۵۰ میلیارد گرفتم و تیم که حق اولی را داشت دوم شدیم، تیمی را ساختیم که پرسپولیس را در آزادی برد و دین خود را به سپاهان ادا کردم و جای تعجب بود که تیمی را برای آن چهار بار ایثار کردم چگونه تیمی که در جدول دوم است برخی از تماشاگران نماها شعار دادند.

قلعه نویی تصریح کرد: شما تیمی را دیدید که در جدول دوم باشد و علیه آن شعار بدهند، سال دوم زیر ۷۰ میلیارد بودجه داشتیم، شما آمارها را نگاه کنید بعضاً با این تصمیمات اشتباه جام و حذفی را از ما گرفتند.

منبع : مهر