قلی‌پور: سجادی شناخت خوبی از ووشو دارد/دیدار مثبتی با وزیر داشتیم

قلی‌پور: سجادی شناخت خوبی از ووشو دارد/دیدار مثبتی با وزیر داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی روز شنبه میزبان حمیدرضا قلی پور سرگروه سابق تیم ملی ووشو، شهربانو منصوریان و محسن احمدی دو عضو پیشین تیم ملی با عناوین متعدد جهانی و قاره‌ای بود.

قلی پور در مورد این جلسه به خبرنگار مهر گفت: پس از هماهنگی‌های انجام شده به همراه دو عضو دیگر تیم ملی برای دیدار وزیر ورزش و جوانان به دفتر ایشان رفتیم. به هر حال دکتر سجادی اولین وزیر ورزش است که برخواسته از دل ورزش بوده و با سبقه روشن علمی و سوابق درخشان در تیم ملی دوومیدانی و کسب مدال‌های با ارزش، به قولی خاک خورده ورزش است و می‌داند مشکل ورزش چیست و کجاست.

وی ادامه داد: برای عرض تبریک به دفتر وزیر رفتیم ولی واقعاً از استقبال ایشان و اطلاعاتی که از ووشو بخصوص ما سه ملی پوش داشت، شگفت زده شدیم. ایشان به خوبی و با دقت نظر بالا صحبت‌های ما را شنید و در کل دیدار خوب و مثبتی با ایشان داشتیم.

قهرمان سابق ووشو دنیا در مورد شرایط خود نیز گفت: روزانه دو نوبت تمرین می‌کنم و شرایط بدنی خیلی خوبی دارم. قرار بود سه شنبه گذشته در روسیه مبارزه کنم که به دلیل شرایط خاص کرونا در این کشور، مسابقات لغو و ۲۰ رو به تعویق افتاد. البته هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

قلی پور در پایان گفت: تاکنون سه مبارزه حرفه‌ای داشته‌ام که در هر سه مبارزه پیروز شده‌ام. برای چهارمین مبارزه به زودی راهی روسیه خواهم شد و قصد دارم به شکل جدی تری کار حرفه‌ای را پیگیری کنم.

منبع : مهر