قهرمانی آسیا را به ویترین سپردیم/ با انگیزه بالا ادامه می دهیم

قهرمانی آسیا را به ویترین سپردیم/ با انگیزه بالا ادامه می دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان اظهار داشت: قهرمانی تیم ملی تکواندو بانوان در کره جنوبی بازتاب خوبی در جامعه داشت و بسیار خوشحال هستیم که بانوان شایسته تکواندو با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شادی مردم شدند.

وی که با روابط عمومی فدراسیون گفتگو می‌کرد ادامه داد: بازخوردهای خوب مردم انرژی بسیار خوبی و بالایی به ما داد. انگیزه ما دو چندان شده تا ان شاالله بتوانیم برای حضوری موفق در میدان‌های آتی تلاش مضاعفی داشته باشیم. البته که این عنوان باعث شده توقع مردم عزیز بالا برود. به همین دلیل وظیفه ما سنگین‌تر است و به امید خدا بتوانیم برابر همین انتظار ظاهر شویم.

سرمربی تیم قهرمان آسیا ادامه داد: بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه‌ای با اعضای تیم داشتیم و به آنها متذکر شدم که رقابت‌های قهرمانی آسیا تمام شده، ما از سکوی قهرمانی پایین آمده و بعد از چند روز لذت بردن از این عنوان با ارزش، این جام قهرمانی را به ویترین افتخارات سپرده و برای تداوم موفقیت تلاش کنیم.

مداح با بیان اینکه در باد این قهرمانی نمی‌خوابیم اظهار داشت: اگر بخواهیم به این عنوان مغرور شده و به آن دل به ببندیم، بدون شک به مشکل برخواهیم خورد. رقابت‌های آتی که پیش رو داریم بخصوص بازی‌های کشورهای اسلامی سطح فنی بالاتری خواهد داشت که باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

مداح در خصوص زمان تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: اعضای تیم فردا عازم اردوی مشترک در کشور روسیه می‌شوند. اردویی که با توجه به تکواندوکار حاضر می‌تواند بسیار مفید باشد. دو روز بعد از بازگشت تیم از سوچی، تمرینات را آغاز می‌کنیم.البته قصد داشتیم نفرات بیشتری اعزام کنیم که روسیه هشت تکواندوکار و یک مربی را دعوت کرده بود که در نهایت تصمیم گرفتیم این نفرات اعزام شود.

وی در پایان با اشاره به صعود قابل توجه بانوان تکواندو در رنکینگ المپیکی گفت: در رده بندی جدید چند تکواندوکار تیم بانوان شرایط حضور در رقابت‌های گرندپری را پیدا کرده اند. تمام درخواست ما از مسئولان فدراسیون این است که این تکواندوکاران به مرحله بعدی این مسابقات در پاریس اعزام شوند. چرا که سطح فنی این مسابقات بالاست و تکواندوکاران می‌توانند با رقبایی در کلاس فنی بالاتر و حریفان اصلی خود در مسابقات قهرمانی جهان و حتی المپیک مبارزه کنند که این برای ارتقا سطح فنی و رفع نقاط ضعف ملی پوشان خیلی مفید است.

منبع : مهر