قهرمان نیم فصل مسابقات فردا مشخص می‌شود

قهرمان نیم فصل مسابقات فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته نهم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان فردا (پنج شنبه) در شهرهای تهران، یزد، شیراز، کاشان و ورامین پیگیری می‌شود تا تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص شود.

در حساس‌ترین بازی هفته دو تیم سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دو تیم با هشت برد و ۲۳ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند. تیم برنده بدون شکست قهرمان نیم فصل خواهد شد.

در دیگر بازی، تیم پیکان تهران که با پنج برد و ۱۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول است، در یزد به مصاف جوانان زرتشتی این شهر می‌رود. تیم جوانان زرتشتی یزد نیز که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، در صورت شکست پیکان در جایگاه هشتم جدول باقی خواهد ماند.

تیم‌های مهرسان و ستارگان فارس که با چهار برد و ۱۱ امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند، در هفته پایانی دور رفت در سالن ابوالفتحی شهر شیراز با هم روبرو خواهند شد.

تیم باریج اسانس در هفته نهم لیگ برتر زنان در شهر کاشان میزبان مس رفسنجان خواهد بود. رتبه سومی نماینده کاشان نیز در پایان دور رفت قطعی است و این تیم برای کسب هفتمین برد خود به مصاف مس می‌رود.

در آخرین بازی نیز تیم‌های انتهای جدولی ریف اصفهان و بانوان ورامین به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نماینده اصفهان برای دومین برد و تیم ورامین برای کسب نخستین پیروزی در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

سایپا تهران – ذوب‌آهن اصفهان – تهران – خانه والیبال – ساعت ۱۶

جوانان زرتشتی یزد – پیکان تهران – یزد – سالن یگانگی – ساعت ۱۶

ستارگان فارس – مهرسان – شیراز – سالن ابوالفتحی – ساعت ۱۶

باریج اسانس کاشان – مس رفسنجان – کاشان – سالن هفت مهر – ساعت ۱۶

بانوان ورامین – ریف اصفهان – ورامین – سالن گل‌عباسی – ساعت ۱۶

منبع : مهر