لازمه اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز، تعامل قوا است

لازمه اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز، تعامل قوا است

علی اکبر کریمی عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه امروز تعامل و روابط خوبی بین دولت، مجلس و قوه قضائیه وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی بر اثر فشارهای خارجی و مشکلات ساختاری، لازمه اعمال اصلاحات اقتصادی و اتخاذ تصمیمات مهم و سرنوشت‌ساز، تعامل بین قوا است.

وی با تأکید بر اینکه باید از این فرصت به نحو شایسته برای تأمین منافع ملی در عرصه داخلی و بین‌المللی استفاده کنیم، گفت: در شرایطی که ایران پای میز مذاکرات با ۱+۴ است، وجود فضای همدلی و همصدایی میان قوا موجب افزایش سطح اقتدار و قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌المللی و مذاکرات خواهد شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه لازمه حل مشکلات کشور، اتخاذ تصمیمات بزرگ است، گفت: ایجاد وفاق کارشناسی حول این تصمیمات مهم و ساختاری بسیار سرنوشت‌ساز است. دولت باید از نظرات کارشناسی استفاده کرده و برنامه‌های لازم را برای اصلاحات ساختاری تدوین کند که در این راستا تدوین دقیق بودجه ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه بسیار مهم است.

کریمی جلسه امروز را خوب اما دیرهنگام خواند و گفت: باید جلسه مشترک دولت و مجلس زودتر از این برگزار می‌شد. این گلایه به حق در جلسه غیرعلنی نیز مطرح شد.

منبع : مهر