لاپورتا: حداقل 5 پیشنهاد برای واگذاری امتیاز نامگذاری نوکمپ داریم/ دمبله از امباپه بهتر است

لاپورتا: حداقل 5 پیشنهاد برای واگذاری امتیاز نامگذاری نوکمپ داریم/ دمبله از امباپه بهتر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «الس ماتینس» از شبکه «TV3» کاتالونیا تأیید کرد که بازگشت دکتر ریکارد پرونا به بارسلونا قطعی است. او در این خصوص گفت: امضای قرارداد با دکتر ریکارد پرونا تمام شده است و ما مبلغی را هم برای فسخ قرارداد او پرداخت نکردیم.

یکی از شروط اصلی ژاوی برای قبول هدایت بارسلونا استخدام مجدد دکتر ریکارد پرونا بود که پیش از این در بارسلونا فعالیت داشته و در حال حاضر در تیم شارجه امارات مشغول به کار است. ژاوی که اخیراً جانشین رونالد کومان در بارسلونا شد، بابت وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم نگرانی داشت و از این رو امیدوار است با بازگشت پزشک پیشین باشگاه این وضعیت بهبود پیدا کند.

رئیس باشگاه بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش راجع به مالکیت باشگاه و بحث واگذاری امتیاز نامگذاری ورزشگاه نوکمپ اظهار داشت: بارسلونا همیشه متعلق به اعضای باشگاه خواهد بود و خطری مالکیت باشگاه را تهدید نمی‌کند. ما همچنین در حال حاضر حداقل پنج پیشنهاد برای واگذاری امتیاز نامگذاری ورزشگاه نوکمپ داریم که برای واگذاری این امتیاز حداقل به ازای هر فصل 30 تا 40 میلیون یورو می‌خواهیم.

وی همچنین درباره مهاجم فرانسوی بارسا که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: دمبله می‌خواهد بماند و ما هم می‌خواهیم او از بارسلونا جدا نشود. مدیر برنامه‌های او بهترین‌ها را برایش می‌خواهد و پیشنهادهایی برای وی می‌آورد، اما گاهی اوقات بهترین چیز، پول نیست. از دید من دمبله از کیلیان امباپه بهتر است.

لاپورتا در بخش پایانی صحبت‌هایش تأکید کرد: خیلی سخت است که آنسو فاتی بتواند در دیدار مقابل بایرن مونیخ (در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) بازی کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم