لزوم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی کشور

لزوم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز در حکمی اعضای شورای جهاد آبرسانی را تعیین و در این احکام تاکید کرد: با عنایت به لزوم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی کشور و همچنین توجه به توسعه زیرساخت‌های حیاتی بالاخص در روستاها و مناطق محروم در دولت عدالت محور و مردمی سیزدهم، ایجاد یک سازوکار جدید اهمیت مضاعف می‌یابد. موفقیت در امر آبرسانی در این برهه زمانی نیازمند روحیه انقلابی، کار جهادی و بهره‌مندی از ظرفیت متنوع نخبگان، کارشناسان گروه‌های جهادی، نهادها و خیرین است که تشکیل شورای جهاد آبرسانی آغازی بر این مأموریت عظیم در دولت ایران قوی است. بر این اساس، شورای جهاد آبرسانی با هدف برنامه‌ریزی هر چه دقیق‌تر و اتخاذ تصمیمات هماهنگ و متمرکز کردن اعتبارات و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ستادی و استانی در وزارت نیرو تشکیل می‌شود.

بر این اساس، میثم جعفرزاده به عنوان دبیر و عضو و جمال‌الدین آبرومند، جلیل بشارتی، اکبر ابراهیمی، عباس شفیعی، محمدرضا عطارزاده، مجید نامجو، سید امیرحسین مدنی، حمیدرضا خان‌محمدی و عبدالله جعفری نعمتی به عنوان اعضای شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو منصوب شدند.

۸ انتصاب جدید در وزارت نیرو

همچنین محرابیان در احکام دیگری رضا انجم شعاع معاون تحقیقات و منابع انسانی، احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس، سید اعتضاد مقیمی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مجید ربیعی رییس مرکز حراست، میثم جعفرزاده مشاور وزیر و رییس مرکز جهاد آبرسانی، مریم کارگر نجفی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، علی‌اکبر کاظمی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و همچنین افشین روغنی را به‌ عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد.

وزیر نیرو در این احکام انتصاب تاکید کرده است: انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و تمام واحدها و شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو با رعایت اصول عدالت محوری، روحیه انقلابی و جهادی، مردم‌داری و فساد ستیزی در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به‌عمل آورید.

منبع : مهر