لیساندرو مارتینس رسماً منچستریونایتدی شد

لیساندرو مارتینس رسماً منچستریونایتدی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که روز گذشته (سه‌شنبه) از کریستین اریکسن رونمایی رسمی کرد، امروز نیز به طور رسمی از امضای قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر با لیساندور مارتینس خبر داد. این مدافع 24 ساله که در پایان فصل اخیر جایره بازیکن فصل آژاکس را به خود اختصاص داد،  مورد توجه آرسنال هم قرار داشت اما در نهایت ترجیح داد تا دوباره شاگرد اریک تن‌هاخ شود.  این انتقال در ازای 56.7 میلیون پوند عملی شد.

مارتینس ۲۴ ساله پس از امضای قرارداد رسمی به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: پیوستن به این باشگاه بزرگ باعث افتخار است. من خیلی سخت کار کرده‌ام تا به این لحظه برسم و حالا که اینجا هستم بیشتر از این به خودم فشار خواهم آورد. به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که بخشی از تیم‌های موفق دوران حرفه‌ای‌ام بودم و این چیزی است که می‌خواهم در منچستریونایتد هم به آن ادامه دهم. کار زیادی برای رسیدن به آن لحظه وجود خواهد داشت، اما کاملاً معتقدم که زیرنظر این مربی (تن‌هاخ) و دستیارانش و همراه با هم‌تیمی‌های جدیدم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

این مدافع آرژانتینی در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم از آژاکس و هوادارانش به خاطر حمایتی که از من کردند، تشکر کنم. من زمان باورنکردنی را در آنجا گذراندم، اما احساس می‌کنم زمان مناسبی است تا خودم را در محیط دیگری آزمایش کنم. اکنون در باشگاهی عالی برای انجام این کار هستم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم