لیگ برتر انگلیس| لیورپول با غلبه بر تیم جرارد، کورس قهرمانی را جذاب‌تر کرد

لیگ برتر انگلیس| لیورپول با غلبه بر تیم جرارد، کورس قهرمانی را جذاب‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 تیم فوتبال لیورپول میهمان تیم استون‌ویلا بود که این بازی با برتری 2 بر یک لیورپولی‌ها خاتمه یافت.

شاگردان یورگن کلوپ در حالی این بازی را به سود خود به پایان رساندند و فشار را روی صدرنشین جدول، منچسترسیتی افزایش دادند که در دقیقه سوم مسابقه گل خوردند. این گل زودهنگام را داگلاس لوئیز برای استون‌ویلا به ثمر رساند. البته برتری تیم میزبان تنها سه دقیقه دوام داشت، چرا که جوئل ماتیپ گل تساوی را برای لیورپول زد. در دقیقه 65 نیز سادیو مانه دومین گل میهمان مرسی‌سایدی را برابر تیم تحت هدایت کاپیتان سابق لیورپولی‌ها، استون جرارد به ثمر رساند.

به این ترتیب لیورپول موفق به کسب بیست‌و‌هفتمین پیروزی فصل خود شد تا مانند منچسترسیتی صدرنشین 86 امتیازی شود و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم باقی بماند. البته منچسترسیتی یک بازی کمتر انجام داده است و امشب بازی معوقه‌اش در هفته سی‌و‌سوم را از ساعت 23:45 به وقت تهران برابر ولورهمپتون انجام می‌دهد.

امشب سه بازی دیگر از بازی‌های معوقه لیگ برتر برگزار می‌شوند که برنامه آنها به شرح زیر است:

لسترسیتی – نوریچ (هفته بیست‌و‌یکم)، ساعت 23:15
واتفورد – اورتون (هفته سی‌ام)، ساعت 23:15
لیدزیونایتد – چلسی (هفته سی‌و‌سوم)، ساعت 23

فردا شب نیز از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در دربی شمال لندن تیم‌های تاتنهام و آرسنال در ورزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف هم می‌روند.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم