لیگ ملت‌های اروپا| تحقیر بلژیک به دست هلند و باخت سنگین کرواسی در خانه/ فرانسه با شکست آغاز کرد

لیگ ملت‌های اروپا| تحقیر بلژیک به دست هلند و باخت سنگین کرواسی در خانه/ فرانسه با شکست آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعه شب در ادامه دیدارهای هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، کرواسی در گروه نخست از لیگ A میزبان اتریش بود و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

مارکو آرناتوویچ در دقیقه ۴۱، مایکل گرگوریتش در دقیقه ۵۴ و مارسل سابیتزر در دقیقه ۵۷، دروازه شاگردان زلاتکو دالیچ را گشودند.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی فرانسه مقابل دانمارک صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. کریم بنزما در دقیقه 51 موفق به گلزنی شد، اما آندریاس کورنلیوس در دقیقه 68 گل تساوی دانمارک را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و کورنلیوس در دقیقه 88 گل دوم را برای شاگردان کاسپر هیولماند به ارمغان آورد.

بلژیک هم در گروه چهارم لیگ A، در خانه خود پذیرای هلند بود و با شکست 4 بر یک تحقیر شد. استیون برخواین در دقیقه 40، ممفیس دپای در دقایق 51 و 66 و دنزل دومفریس در دقیقه 62 برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند. میچی باتشوایی در دقیقه 3+90 توانست یکی از گل‌های خورده شیاطین سرخ اروپا را جبران و از سنگینی شکست این تیم کم کند.

در گروه سوم از لیگ C نیز بلاروس با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسلواکی شد.

همچنین در گروه اول از لیگ D، لتونی با نتیجه 3 بر صفر از سد آندورا گذشت و مولداوی در خانه لیختن اشتاین به برتری 2 بر صفر دست یافت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم