مانچینی: از مدتی پیش شروع به ساخت ایتالیایی جدید کرده‌ام

مانچینی: از مدتی پیش شروع به ساخت ایتالیایی جدید کرده‌ام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) به لطف پیروزی ۲ بر صفر در خانه مجارستان موفق شد به‌عنوان تیم اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه پیدا کند، مرحله‌ای که ماه ژوئن سال آینده در هلند برگزار خواهد شد.

روبرتو مانچینی که مردانش برخلاف بسیاری از تیم‌های دیگر حاضر در لیگ ملت‌ها، تنها نظاره‌گر مسابقات جام جهانی خواهند بود، در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی سختی بود. بازی تا 20 دقیقه آخرش برای ما بی‌عیب و نقص بود، اما ما واقعاً نیاز داریم که توانایی‌مان برای کنترل بازی در تمام 90 دقیقه را ارتقا دهیم، چون واقعاً دلیلی نداشت که در 20 دقیقه آخر آنقدر تحت فشار قرار بگیریم و دست از تلاش برای زدن گل سوم برداریم. در 20 دقیقه آخر آنقدر داد زدم که دیگر صدایم درنمی‌آمد.

آتزوری جزو غایبان بزرگ جام جهانی است، اما این تیم در روزهای ۱۶ و ۲۰ نوامبر به ترتیب مقابل آلبانی و اتریش دو بازی دوستانه انجام خواهد داد.

مانچینی افزود: امروز ما به تعدادی از بازیکنان نیمکت‌نشین‌مان فرصت بازی دادیم، اما ساختار کلی تیم ما مشخص است. بحث تجربه نیست. من از مدتی پیش شروع به ساختن ایتالیایی جدید کرده‌ام. از الان نمی‌توانم بگویم که برای مرحله نیمه نهایی وضعیت تیم ما چگونه خواهد بود، اما در ماه ژوئن خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم