مبارزه  بیش از هزار کاتا کا در رقابتهای کشوری کیوکوشین

مبارزه بیش از هزار کاتا کا در رقابتهای کشوری کیوکوشین

داود دانشفر با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری سبک در بخش آقایان با هماهنگی فدراسیون کاراته، روز هفتم مرداد ماه در مجموعه ورزشی ۱۰ هزار نفری دانشگاه فرهنگیان تهران برگزار خواهد شد؛ ضمن آنکه در روز ششم مرداد ماه نیز، بانوان منتخب سبک در سیزدهمین رویداد سراسری این بخش، برای کسب عناوین برتر کشور به مصاف هم می‌روند.

عضو کمیته بین الملل سازمان جهانی این رشته ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، این پیکارها در دو بخش کاتا و کومیته و در اوزان مختلف رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رقابتهای کشوری کیوکوشین کان کاراته همواره با استقبال چشمگیری از سوی کاراته کاها روبرو بوده و در این دوره نیز پیش بینی می‌شود که بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار در آن شرکت کنند.

این پیشکسوت باسابقه کاراته آزاد ایران تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات، کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا می‌شود؛ ضمن آنکه کاراته کاهای برتر جهت تشکیل تیم منتخب سبک برای اعزام به رقابتهای برون مرزی و همچنین حضور در مسابقات آسیایی تهران، به اردوی آماده سازی دعوت می‌شوند.

دانشفر در پایان یادآور شد: تدارک ویژه ای برای این مسابقات در نظر گرفته ایم و انشاالله با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم، بتوانیم رویدادی کیفی، متفاوت و در شأن سبک کیوکوشین کان کاراته ایران را برگزار کنیم.

منبع : مهر