متشرعی: لبنان و اندونزی حریفان اصلی ما هستند/ بازی با تیم اول ترکیه امکان‌پذیر نیست

متشرعی: لبنان و اندونزی حریفان اصلی ما هستند/ بازی با تیم اول ترکیه امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شایسته متشرعی در مورد انتخاب ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات کاپ آسیا در جمع خبرنگاران گفت: برای حضور در رقابت‌های کاپ دو آسیا فقط 12 بازیکن را باید اعزام کنیم، اما قبل از آن در اردوی ترکیه شرکت می‌کنیم و تلاش‌مان بر این است که 14 بازیکن را همراه خود ببریم که در پایان اردو دو نفر به ایران برمی‌گردند. در غیر این صورت اردویی دو روزه در ایران برگزار خواهیم کرد و 12 نفر را  در پایان اردو انتخاب خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی شاگردانش در پایان اردوی چهارم اظهار داشت : اردوی تیم ملی را از ۴ مردادماه شروع کردیم که بازیکنان به ۴۰ درصد آمادگی رسیدند و حالا در اردوی چهارم به آمادگی جسمانی خوبی رسیده‌اند. ما 70 و 80 درصد برنامه‌های‌مان را انجام داده‌ایم.  سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان با بیان این مطلب که ابتدا با برگزاری مسابقات لیگ برتر مخالف بوده است، افزود: اگرچه ابتدا مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر بودم اما هم خیلی به ما کمک کرد چون بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گرفتند.

متشرعی در مورد تاثیر اردوی ترکیه بر آمادگی تیم قبل از مسابقات کاپ آسیا گفت: این اردوی تدارکاتی به اندازه تمام اردوی‌های داخلی  به ما کمک می‌کند. تیم‌های ترکیه خیلی قوی هستند.  از طرفی خیلی دوست دشتیم با تیم اولشان بازی کنیم که به دلیل شروع لیگ این کشور، امکان‌پذیر نبود. البته قرار است تیم‌های خوبی را برای بازی با ما انتخاب کنند.

وی درخصوص رقبای ایران در کاپ آسیا اظهار داشت: لبنان و اندونزی رقبای اصلی ما هستند. شناخت‌مان از لبنان به چند سال قبل برمی‌گردد و در آخرین تصاویری که از اندونزی دیده‌ایم دو بازیکن آمریکایی دارند. البته نمی‌دانیم این بازیکنان تیم‌شان را در مسابقات همراهی می‌کنند یا خیر.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در مورد شانس صعود ایران به دسته اول آسیا خاطرنشان کرد: کار را شروع کرده‌ایم و باید دیدگاه مثبتی داشته باشیم. با تمام توان در مسابقات حاضر می‌شویم و موفقیت ما بستگی به میزان تمرکز بازیکنان روی برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم، دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم