محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه ۹ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس- هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در محور کرج – چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

شیرانی با اشاره به محدودیت‌های محور هراز گفت: تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۷ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۸ اردیبهشت و ۹ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

وی در پایان گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

منبع : مهر