محرومیت بازیکن فوتسال زنان به دلیل اهانت به داور

محرومیت بازیکن فوتسال زنان به دلیل اهانت به داور

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم غفاری تاکستان و پیکان از رقابتهای لیگ برتر جوانان برگزار شد و امیر شلوبری، مربی و رضا حمیدی، سرمربی تیم غفاری تاکستان به دلیل بدرفتاری به داور و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به آنان که منجر به صدور دستور موقت شد، هر کدام به مدت ۳ ماه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت از همراهی تیم و ورود به ورزشگاههای کشور منفردا به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی که با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می شود.

با توجه به عدم حضور تیم پالایش گاز ایلام در دیدار برابر مقابل شهرداری سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، کمیته انضباطی دیدار فوق را سه بر صفر به سود تیم شهرداری سیرجان اعلام کرد و تیم پالایش گاز مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم مقاومت تهران به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه برابر تیم ملوان انزلی از رقابتهای لیگ های پایه کشور کمیته انضباطی نتیجه این مسابقه را سه بر صفر به سود تیم ملوان انزلی صادر کرد و تیم مقاومت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم ملی حفاری و مس رفسنجان از رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان ۳ آذرماه برگزار شد و مهسا کمالی، بازیکن تیم مس رفسنجان به دلیل اهانت به داور مسابقه دو جلسه محروم و ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم مس رفسنجان به دلیل بد رفتاری نیمکت نشینان به مقام رسمی مسابقه ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بازی دو تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان و فولاد مبارکه از رقابتهای لیگ دسته اول امید فوتسال برگزار شد و محمد حجت، سرمربی قصر نشاط به دلیل بدرفتاری به داور مسابقه به ۳ جلسه محرومیت از همراهی تیم و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع : مهر