محمد بنا هنوز لیست مسافران آسیایی را اعلام نکرده است

محمد بنا هنوز لیست مسافران آسیایی را اعلام نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که برخی از فرنگی کاران برتر رقابتهای جام تختی و همچنین ملی پوشان مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروز هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند و در حال پشت سر گذاشتن نخستین مرحله تمرینات آماده سازی هستند، اخبار ضد و نقیضی از انتخاب ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا منتشر شده است.

بر این اساس محمد بنا و همکارانش در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با رد انتشار لیست نهایی نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا از مدتها قبل اعلام کردند ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات بعد از پایان اردوی کنونی و تا پایان اسفندماه نهایی و اعلام خواهد شد.

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه سال آینده به میزبانی مغولستان برگزار خواهد که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تا زمان اعزام به این مسابقات، سه اردوی آماده سازی را پیبش رو دارند.

به گفته محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص نفرات دعوت شده به نخستین اردوی فرنگی کاران، ۳۸ نفر به این مرحله از تمرینات دعوت شدند که اکثر آنها از نفرات برتر مسابقات جام تختی به عنوان آخرین مرحله از فرایند انتخابی بودند. این اردو از روز ۱۵ اسفندماه در خانه کشتی تهران آغاز شده و تا روز ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

منبع : مهر