مدال طلای المپیک پاریس را نشانه رفته‌ام

مدال طلای المپیک پاریس را نشانه رفته‌ام

به گزارش خبرنگار مهر، میثم دلخانی فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم کشتی کشورمان یکی از ملی‌پوشان طلایی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ بود که بی‌تردید فراتر از انتظار ظاهر شد. دلخانی در این دوره از مسابقات ابتدا دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و سپس از سد لنور تمیروف از اوکراین گذشت. وی در نیمه نهایی طالح ممدوف از آذربایجان را شکست داد و به فینال رسید که در این دیدار هم توانست لری آبولادزه از گرجستان را از پیش رو بردارد و مدال طلا را از آن خود کند.

در همین راستا میثم دلخانی با اشاره به اینکه سال‌ها برای کسب این مدال تلاش کرده و تمرینات دشوار و فشرده‌ای را پشت‌سر گذاشته به خبرنگار مهر گفت: شاید باورتان نشود اما در اردوهای تیم‌ملی برای کسب مدال طلا برنامه‌ریزی و شادی بعد از کسب مدال را هم در ذهنم طراحی کرده بودم. حالا هم از اینکه به هدفم رسیدم و سهمی در کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم ایران داشتم بسیار خوشحالم.

وی با تاکید بر اینکه سقف آرزوهایش به همین یک مدال طلا محدود نمی‌شود تاکید کرد: حالا دیگر به مدال طلای المپیک فکر می‌کنم. به همین دلیل باید بزودی تمریناتم را از سر گرفته و خود را برای رقابت‌های مهم پیش رو آماده کنم. تمام تلاشم این است تا بتوانم مدال‌های بیشتری از رقابت‌های جهانی و المپیک به دست آورم.

دلخانی در خصوص تغییر وزن احتمالی در میادین آتی گفت: برای حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ پاریس و اینکه در چه وزنی به میدان خواهم رفت، همه چیز بستگی به تصمیم کادر فنی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اواسط ماه جاری موفق شد در رقابت‌های قهرمانی جهان با کسب چهار مدال طلا و دو مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

منبع : مهر