مدال طلا و برنز دسته ۸۹ کیلوگرم به ایران رسید/معینی رکوردشکنی کرد

مدال طلا و برنز دسته ۸۹ کیلوگرم به ایران رسید/معینی رکوردشکنی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز (شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان با مصاف مدعیان دسته ۸۹ کیلوگرم رده جوانان پیگیری شد که در این دسته علیرضا معینی سده و علی کشتکار نمایندگان کشورمان به مدال طلا و برنز مجموع دست یافتند.

علی کشتکار در حرکت یک‌ضرب خود ابتدا از مهار وزنه ۱۴۱ ناکام بود، سپس در حرکت دوم این وزنه را مهار کرد و در حرکت سوم نیز نتوانست از پس وزنه ۱۴۵ کیلوگرمی بربیاد تا در نهایت حرکت یک‌ضرب را با ۱۴۱ کیلوگرم و جایگاه پنجمی به پایان برساند.

کشتکار در حرکت دو ضرب اما به ترتیب وزنه‌های ۱۷۵، ۱۸۲ و ۱۸۶ کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد تا مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را از آن خود کند.

علیرضا معینی سده نیز در حرکت یک‌ضرب به ترتیب وزنه‌های ۱۵۱، ۱۵۷ و ۱۶۶ کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و به مدال طلای یک‌ضرب رسید. معینی سده با مهار وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی، رکورد یک‌ضرب آسیا را نیز به نام خود ثبت کرد.

معینی در حرکت دو ضرب نیز با مهار وزنه‌های ۱۷۶، ۱۸۵ و ۱۹۱ کیلوگرمی در جایگاه دوم حرکت دوضرب جای گرفت و در مجموع به مدال طلای دسته ۸۹ کیلوگرم جوانان دست یافت.

منبع : مهر