مدیری باتجربه برای صندلی «تاثیرگذار»/ دومین امیدواریِ ورزشی‌ها

مدیری باتجربه برای صندلی «تاثیرگذار»/ دومین امیدواریِ ورزشی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت چند ماه از آغاز به کار وزیر جدید بالاخره حمید سجادی در مورد متصدی دومین صندلی مهم وزارت ورزش به جمع بندی رسید.

به موجب این حکم سید محمد پولادگر که نامش از خیلی وقت پیش وارد فهرست گزینه‌ها شده بود به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای معرفی شد. حضور پولادگر به عنوان یک چهره ورزشی امیدواری‌ها در بین اهالی ورزش را زیاد کرده تا اتفاقات خوبی در این مجموعه رخ دهد.

معاونت کلیدی وزارت ورزش و متفاوت بودن شرایط معاونانش

پولادگر جایگزین مهدی علی نژاد در وزارت ورزش شده که یک ماه پیش از معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش استعفا کرد (۲۰ آذرماه). او ۲۱ آذرماه دو سال پیش در شرایطی به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وارد وزارت ورزش شد که یک دهه متوالی ریاست در فدراسیون ووشو را در کارنامه داشت.

علی نژاد با شرایط و مدیریت خاص خودش فدراسیون ووشو را تحویل داد و با حکم مسعود سلطانی فر وزیر وقت ورزش وارد وزارت شد. اینکه علی نژاد طی دو سال حضور در وزارت ورزش توانست چه راهی را و چطور در فدراسیون کوچکش ادامه دهد یا نه قرار نیست در این گزارش تحلیل و بررسی شود. آنچه مورد توجه است اینکه حالا فردی به جای او روی صندلی پرحاشیه وزارت ورزش نشسته که سال‌های متوالی در دل حواشی ریز و درشتِ فدراسیون تکواندو بود و در نهایت هفته گذشته آن صندلی را به فرد دیگری واگذار کرد.

مدیری باتجربه برای صندلی پرحاشیه

وزیر ورزش بعد از چهارماه فردی را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرده که طی ۲۰ سال گذشته عملکردش مورد توجه همگان بود.

پولادگر از سال ۱۳۷۳ به عنوان نایب رئیس وارد فدراسیون تکواندو شد و از سال ۱۳۷۹ هم صندلی ریاست این فدراسیون را در اختیار گرفت. اخذ رأی موافق در پنج مجمع متوالی باعث شد تا وی بیش از دو دهه متوالی تصمیم گیرنده اول و آخر برای تکواندو باشد و توانست این رشته را به سرمنزل مقصود برساند.

بسیاری از موفقیت‌های تکواندو ایران درحالی بدست آمد که به گفته همه اهالی این رشته در زمان مدیریت پولادگر در تکواندو، موفقیت‌هایی مانند کسب مدال المپیک و جهانی و حتی قهرمانی در مسابقات جهانی در پرونده تکواندو ایران ثبت شد و تکواندو توانست خود را به عنوان یکی از اضلاع مدال‌آوری ورزش ایران در المپیک و بازی‌های آسیایی معرفی کند.

آزمون جدید برای مدیر قدیمی

به گزارش خبرنگار مهر، با همه اینها نمی‌توان منکر سابقه و تجربه محمدپولادگر به عنوان یکی از مدیران قدیمی کشور شد و حتی از این حیث او نسبت به معاون قبلی وزارت ورزش ارجحیت دارد و مدیری پخته‌تر و کارآمدتر برای وزارت ورزش به حساب می‌آید، برای همین بود که بالاخره بعد از چند هفته سر زبان افتادن نام پولادگر برای این پست، حکم قطعی معاونت برای او صادر شد.

اهالی ورزش این امید را دارند که با حضور پولادگر در مهم‌ترین معاونت وزارت ورزش و کوله بار پر ارزشی که وی دارد، پولادگر بتواند کمک حال سجادی در ورزش کشور باشد و بتوانند با همدلی و با کمک هم مشکلات ورزش را به حداقل برسانند. ورزشی که می‌تواند با افتخار آفرینی ورزشکارانش حس غرور و امید را بین مردم زنده نگه دارد و این مهم دست‌یافتنی خواهد بود.

منبع : مهر