مذاکره کنندگان وین با توجه به تجربیات گذشته هوشیارانه عمل کنند

مذاکره کنندگان وین با توجه به تجربیات گذشته هوشیارانه عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: مقام معظم رهبری اخیراً در رابطه با روند مذاکرات در سالهای اخیر فرمودند «من تذکر دادم اگر رعایت شده بود، شاید این مشکلات پیش نمی آمد». باید تذکر حکیمانه رهبری مورد توجه قرار گیرد و طرف ایرانی مذاکره کننده با هوشیاری عمل کند.

وی ادامه داد: مذاکره کنندگان کشورمان در وین باید با توجه به تجربیات گذشته و منویات رهبری هوشیارانه عمل کنند تا دشمنان از مواضع خود پشیمان شوند.

امام جمعه اراک با قدردانی از مردم به دلیل حضور باشکوه در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن گفت: حضور معنادار و آگاهانه مردم استان مرکزی در این حرکت ملی بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: مردم مؤمن استان با وجود شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن شرایط اغلب شهرها به میدان آمدند و روز ۲۲ بهمن عزت آفریدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ استان مرکزی رقم زدند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن در راستای تضعیف نظام اسلامی ادامه داد: نباید از تبلیغات دشمنان هراسید و باید با حرکت در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر تزریق نوبت سوم واکسن توسط مردم استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع امیکرون در کشور افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند به سرعت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی در پایان بیان کرد: در ماه بزرگ و پر خیر و برکت رجب قرار داریم و این ماه، ماهی برای زنده دلان و وصل شدن به خداوند تبارک و تعالی و فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از فضائل معنوی است.

منبع : مهر